Tuesday, October 30, 2012 | By: HIDAYAH HALIM

Vudus nye lipas

Hai juolssss....amacam coti raye aji...?? best...?? mesti ar best kannnnnnnnn...da name pon cotiiii...kalau sape yang kene keje tu naseb laaaaaaaaaaaaaa...kuikuikuikui....aku yang tak bestnye bile pjalanan balek dari loqstaq ke kolumpo sampai nak dekat 12 jam....saket pinggang aku weiiiii...kesian kat laki aku laaaaaaa....da la demam...aku nak drive dia tak bagi....almaklum je laaaaaaa sayang bini kannnnnnnn... hahahaha...padahal dia takmo pegang anak sebabbbbbbbbbbbbbb pegang anak adelah lebih penat dari drive hokeyyyhhhh...hahahaha....

Ade lagi citer tak best nihhh...mase aku kat umah pak metua aku kannnnnnnnnnn...di kala diri ini sedang rajin membasoh pinggan mangkok kat dapor tetibe aku terase sesuatu kat bahu aku....aku pon menoleh ke bahu....sekaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sekor lipas yang beso baek punyerrrrrrrrrr memandang tepat ke muke aku...!! perrrggghhhhhh....rambot aku yang aku ikat cantek seperti ikatan rambot jenifer lopez (nape jenifer lopez...?? ikot suke aku laaaaaa) teros bgerbang cam hantu kak limah gara2 kibasan kepale aku yang kuat seperti pompuan meroyan....huahuahuahua...

Yang wat aku btambah meroyan bile lipas tu leh terbang2 la pulekkkkkkkkkkkkkk ngejor aku...!! dammnnnn...!! da lipas tu men kejor2 ngan aku, ape lagiiiiiiiiiiiiiiiii lari lintang pukang aku ke ruang tamu...mak metua aku tengok aku da cam orang giler blari dia tanye laaaaaa....

AWAT NI...??

aku jawab lew

ADE LIPAS LA MAAAAAAAAAAAAAA....

Mengekek-ngekek mak metua aku gelakkan aku...lipas tu melintas jek depan mata dia, teros diameknye, pastu dia putaq kpala lipas tu sampai tkehel...aku da naik geli geleman nengok...eeeeeeeeee....

Okey...sekian saje citer aku yang tah pa pe nih...hahahah

2 comments:

Anonymous said...

Mesti orang tua tu pernah kata kat lipas tu, "kalau hang mai aloq staq kepala hang aku putaq hang tau..."

grEEnLEaF rEdhEart said...

hahahahahhahaha. kemain takut dgn lipas kak dayah :D