Monday, October 15, 2012 | By: HIDAYAH HALIM

Sadissssss...


Sob...sob...sob... sadisnyeeeeeeee nak gi keje tadi...kak jemah kene tinggai anak kat ampang skang niiiii...mak kak jemah jage kat sane...slalu tu balek keje tgk je muke anak ilang teros rase letihhhh....skang nih tgk gambo dalam henset je laaaaaaaaaaa...

Da la skang ni daniela da makin kelakoooooo...ade jek pangai dia wat aku geli ati...lagi laaaaaaaa aku rindu...kang ade gak aku ulang alek koler kubu - ampang tiap2 ari...tapi mampu kah...?? penat kotttttttttt... abes duit aku kat minyak je kangggggggg....oh noooooooooooooooooooooooo....

Okeh...okehh...tarik napas dalam dalammmmmmmmmmmmmmmmm....hembussssss...tarikkkkkkkk.. hembussssss....positip positip....aku nih takde la jaoh sangat pon ngan anak tuuuu....boleh jek slalu2 balek... ngengade jek lebehhhhh....

Ade gak yang tanye nape tak jage je kat koler kubu tuuuu....anak aku nih bukan pesen suke dok dalam baby seater...dalam kete dia nak dok atas orang...tak harap laaaaaaaa aku nak pegi balek koler kubu - ampang every week berdua ngan dia....kang dia meraungggggg ngan aku skali meraung kangggggggg.... kalau hubby dok skali ngan aku tadak hal...tapi almaklum je laaaaa kami ni jauh...so ni la pengorbanan yang aku kene buat...

So far Alhamdulillah...Allah kurniakan ketenangan hati ni menghadapi idop yang dia aturkan untuk aku & hubby....ade orang bile tau kitorang jarak jauh, dorang rase cam susah idop camni....aku stakat ni tak rase susah pon...okey jekkk....di sebalik kesusahan benonye Allah kurniakan jugak kesenangan...Allah tak zalim ngan hambaNya....syukurrrrrrrrrrrr....

Ape2 pon doa aku untuk kitorang tinggal sesame tak penah putus....tapi selagi Allah tak perkenankan doa aku tu, just go with the flow....sekali skala jumpa pon best nokkkkkkkkkkk....macam yang penah aku cakap la kannnnnn....bile da dapat jumpaaaaaaaa....aummmmmmm...berbunga-bunga cam baru bcinta gituuuuuu... hahahahahah....

2 comments:

dee said...

Comelnyaaaaa daniela niiiii!!!mama jgn sedih2 ye..daniela kena dok ampang jaga opah ngn atok..hehehe..

dee said...
This comment has been removed by the author.