Monday, July 11, 2011 | By: HIDAYAH HALIM

Shopping sakannnnnnnnnn....

2 Julai (Sabtu)

Haduinye punnnnnnnnnnnnnn...saketnye badan aku pagi tuuuuuu...urat saraf terkejot gamaknye kannnnn...men boling smalam bukan aku nak warm up dulu kerrrr kannnnn...men baaaaaaaaaaaaaaaleng jekk...padan muke aku...!!

Tapiiiiiiiiii...saket keeeeeee...nak pengsan keeeeeee...aku kene gak bangon awal2 pagi bsiap nak kuar ngan mak & dee...shopping timeeeeeeeeeeeeee...!! aku telah dipakse oleh mak untuk bershopping aritu jugakkkk... shopping barang2 hantaran...lokasi shopping: jalan TAR & Sogo...aku neh bab2 shopping SAKAN neh mmg tak bape reti...sebab aku mmg tak penah ajar diri neh untuk berbelanje besorrrr....tapi ni sebab nak kawen kannnnnn...tu pon bile mak aku bisinggggg baru la aku pi shopping...klau mak tak bising mebi sok nak kawen ari neh baru aku bli barang kottt...wakakakakaka...

Letih gilerrrrrrrrr okehh...rase cam nak tcabot kaki aku neh shopping...thanks a lot kat mak & dee atas barang yg telah disponsor...suke...suke..suke...!! tak ketinggalan jutaan terima kasih kepada tunang tersayang (abg muke legend tapi hati kiut) atas wang belanje ituuuuuuuu...heheheheh....

Sampai umah tros tidoooooooooooooooooo...kumpol energy untuk pogrem malam lakkk....

Malam tu plak aku ngan dee pi Taman Koperasi Polis Gombak tgk member kitorang Jiha yg baru pas bsalin...yg aku dokong tu la baby dia...name baby tu Nazif...sangat laaaaaaaaaaaaaaaaa comey...mate sepet...heheheh....

3 comments:

dee said...

kesakitan berbaloi gak punnnnn sbb jadi pemain terbaik, kannnn...hahahah..

thanks gak buat ke sekian kalinya pada mak lu sbb lanje gua baju tu...malu laaa...kehkehkeh..

HIDAYAH HALIM said...

Gua rase la kannn..gua menang sebab lu ade la kottt.. *saje nak kasik lu rase poyo*..hahaha

Ala beb..mak gua da anggap lu cam anak dia seniri..stakat baju tu tade hal lahhh..bukan belikan kete ke kannn.. Wakakakaka

dee said...

gua tau dahhhhhhhh...mmg sebab gua punyaaaaaa..muahahaha...hebat kan gua...kohkohkoh..(mata ke atas, tgn ke dada...semputttt...)