Monday, July 11, 2011 | By: HIDAYAH HALIM

Hari2 yg indah....

8 Julai (Jumaat) - 11 Julai (Isnin)

Hari Jumaat tu pas keje aku gerak pi Kuantan...klau ikotkan aku nak gerak sabtu pagi, tapi memandangkan ari Sabtu tu bleh plak ade perhimpunan BERSIH la sangattttttttttttt tu kannnn...so aku decide nak gerak awai risau kang tetibe tsangkot lak kat KL tuuu...nayaaaaaaa...

Mase otw tu kannn...tetibe kat Batang Kali jem trok gilerrrrrrrr...time2 aku esaited nak jalan jaoh tu la nak jadik jem luar biase....ermmm ropenyeeeeee ade paip pecah tepi jalan so geng2 plumber jalan tu ngah repair & tpakse tutup satu lorong...takpe laaaaa dimaapkan...huhuhu...

Disebabkan jem tu, dahhhhh rogi mase aku...tetibe aku rase teringin nak lalu ikot genting...bile masok jek simpang ke genting tu, berjela-jela doa aku bace....aku ade la gak dok tanye2 ngan org pasai jalan tuuu...ade cam2 versi citer la yg aku dengar kannnnnnnnnnnn...ade citer yg enak...ade citer yg tak brape nak enak...aku tak biase lalu situ...siyes mmg nak muntahhhhhhh....sampai jek atas aku benti rest jap...cari eskrem...

Aku rest jap je ponnnnn...ati neh da meronta-ronta nak sampai kuantan cepat...sampaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jek tros datinggggg...huhuhu...wiken @ kuantan, pogrem aku tgk wayang & teman incik tunang bli barang2 hantaran untuk dia plak...aku nye da setel last week....

Tengahari tadi ngan berat ati aku pergi tinggalkan kuantan...sob..sob..sob... *giler gedikkkkkkkk...hahahah*

2 comments:

dee said...

sila la mai lagi menikmati hari2 yg indah di kontan..kikikiki..

HIDAYAH HALIM said...

Eheheeeh..Insyaallah klau ade mase gua sampai la sane..