Thursday, July 14, 2011 | By: HIDAYAH HALIM

Citer Antu...

Aku tak reti nak wat tajok mende...wat tajok straight to the point je la ekkk...heheheh...di kalangan member2 aku mesti ade kan yg tau skang neh aku keje kat mane...aku skang kan keje kat kawasan yg agak berhutan... biase la kannnnn kawasan gini segale "makhluk" adooooo...

Klau ikotkan macam2 kesah aku dengar pasai "makhluk2" tu dok nyakat org2 kat sini...tapi takde la sampai tahap serius...saje nak bgurau la tu gamaknyeeeeee...

Aku ni plak 2 minggu kebelakangan neh keje dari pagi sampai la tengah malam...aku kene jadik fasi untuk minggu paradigma (pogrem dak2 baru masok)...sebelom isyak biasenye aku da turun kafe nak melantak ngan member2 fasi yang len...ade la satu malam neh...aku makan sorang2...member2 fasi len da naek surau nak solat isyak...mase aku ngah makan ngan sopan santun tu kannnnnnnnn....

Tiba-tibaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Rase cam ade kelibat lalu belah kiri aku....dengan lajunye aku noleh...takde pape....so aku wat bangang je laaaa...tapi yg tak best tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu BULU ROMA AKU MEREMANGGGG ZASSSSSSSSSSSSSSSSSSSS...!! haishhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....dengan ramah mesranye aku menyape la kannnnnnnnnnn....

"kalau nak lalu...lalu je la okehhhh...tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jangan kaco aku okehhhhhhhhhhhh...aku nak makannnnnn"

Aku rase "dia" paham kot...sebab pastu aku tak rase lak tande2 yg "dia" ade  lagi kat situ...peace yawww...!!

6 comments:

dee said...

skali dia jawab.."awak nk makan??ce suapkan sy skaliii.." muahahhahaha...

GEODAIA said...

hahahahha...giler koooooooo...malam tu jugak aku benti keje...ekekekek

JHaZKiTaRo said...

salam kenal.. rajin2, jemput singgah ke blog hamba kalau nak baca pengalaman hamba mengembara ke 46 buah negara.. :)

GEODAIA said...

Jhazkitaro: orait..tq sebab sudi menjempot.. Sy da gi jengah blog awk.. Interesting..

Eja said...

pandai ko berkomunikasi ngn "dia" dayah....tp jgn kerap sgt, kot kang dia nk jdkn ko kwn baik lak...he3

GEODAIA said...

cik ja: takpe la klau "dia" nak ajak bkawan...jangan ajak kawen sudahhh... ahahahahah