Thursday, July 21, 2011 | By: HIDAYAH HALIM

Takde tajok...

hellowwwwwwwwwww...gud morningggggggg...!! aku ni ngah berkursus sebenonye nehhh...kat Hotel Quality Shah Alam...ni da masok ari ke-4...sok tengahari baru abes kursus...overload pale hotak aku neh ngan information...ye la kannnn kursus tak sudah2...tapi syokkkkkkkkkkkkkkkkk...

ari selase bebaru nehhh...aku call la mak nak borak2...pastu aku dengo la suare mak sengau...mak demam & selsema...kitorang  pon borak punye borak punye borak, akhir2 perbualan tu baru mak cakap...

Mak: dayahhh...ni mak bagitau je la ekkk...ingat tak nak bagitau...tapi da kamu call ni...bagitau gak laaaaa... mak ngan abah smalam xcident...tapi skit jekkkkk...

Aku: haaaaaaaaaa...!! nape mak tak bagitauuuuuu...mak niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii (air mate da bergenang)


Mak: abah tak kasik bagitau...kang mengkeme tak senang dok plak...mak abah okey jekkk...luke sket2 jekkk...bla bla bla bla...pot pet pot pet...prong prang prong preng (bciter cam ne leh xcident tu)...jangan risau laaaaa...wat je keje2 kamu tuuu...


Aku: ermmmmm...okey...mak abah rehat cukop2 tauuu...


Mak: iyeeeee...

Aku mmg tak senang ati slagi aku tak tgk senirik...pas borak tepon ngan mak tu, aku bsiap tros gerak balek Ampang...sampai umah mak ngah terbaring...rase nak nangeh okehhhhhhhhhh...pastu mak tunjuk luke kat lutot & kat tangan ade sket...abah lak luke sebelah kiri dari ujung kaki sampai bahu...

pe2 pon syukur sangat abah ngan mak tak de patah2 ke...klau takkkkkkk...mmg aku tinggal je kursus aku nehhhhh.....jage mak abah...

2 comments:

dee said...

smoga mak abah kamu cepat2 sembuhhhh & sihat selaluuuu...

utk lu plak..keje baik2 yek..hehehe...

GEODAIA said...

AMINNNNNNN...

mak abah aku nampak steady jekk... Alhamdulillah...hopefully takde la pa pe kesan jangka panjang...

aku kene ar keje baek untuk mase depan yg cemerlang gemilang terbilang... (ye ke..?? ekekek)