Wednesday, April 27, 2011 | By: HIDAYAH HALIM

Tak tau nak boh tajok mende....

Woohhhooooooo...!! lagi 2 minggu lebeh da nak abes kursus...tapi sementare nak tunggu abes tu aku & the geng sedang berhadapan dengan keje2 memerah otak secara kreatif untuk setelkan smua esemen....waduh waduh capek bangetttttttttt....tapi takpe la kannnnnn...ILMU....tak rugi pon...ni smua utk mase depan yg cemerlang gemilang terbilang...demi agama bangsa dan negara....wahhhh gituuuuuuuuuuuu....hover...!! ekekekeke....

Semalam tetibe aku rase nak tgk2 kalendar....saje nak tgk ape aktiviti2 lepas kursus neh....wahhhhh...leh tahan gak bz aku rase bile balek opis nanti...tu baru keje opissssssssss...blom lagi campor keje2 peribadi akuuuu...so takde nye istilah dok ngangkang bsenang-lenang hokehhhhh.....byk mende aku kene buat....mase nak lengah2 pon takde dah...cam ni la kan idop smua yg bgelar SI PENCARI DUIT REZEKI....bukan senang nak dapat ape yg kite nak...smua perlukan usaha...usaha plak perlukan daya...daya tu termasoklah pemikiran, tenaga & macam2 la senang citer...tu pasai pentingnya kite bdoa dikurniakan kesihatan yg baik utk mencari rezeki dengan jayenyeeeee... (ehhhh...tetibe statement cam sayu2 plak kannn?? korang sayu tak...?? haaa...?? takkk...?? sampai ati...)  =p

Ermm...ok malas da nak pkir ayat2 seterusnye...it's time to sental kain baju...babaiiiiiiiiiiiiii....

2 comments:

dee said...

statement tak bape nk sayu la...huhuhu...slmt berjuang utk agama, bangsa & negara...hehehe...

GEODAIA said...

lu pon...lu ingat...lu da keje ngan unibesiti skang neh...gi wat master tuuu... *saje nak kasik panas* =p