Tuesday, April 26, 2011 | By: HIDAYAH HALIM

Mode: masih menunggu....

Sesungguhnye aku sedang berada dalam satu situasi
"PENANTIAN YANG AGAK MELAMPAU"
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ade rase kecewa
-
-
-
-
-
-
-
ade rase meluat
-
-
-
-
-
-
ade rase bengang tahap gaban
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ade rase nak hamburkan kate-kate azimat tapi pale hotak ni still memikirkan sensitiviti
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
aku neh klau ikotkan sorang yg agak penyabar...tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....hagak2 gak laaaaa...aku manusia derrrrrrrrr....aku manusiaaaaaaaa...

4 comments:

dee said...

ape kono ni weh??marah sgt gayanya...penantian hape??...ce cite...ce cite...gua ade rase nk tau..(sibuk,je kan..hehehe..)

*ni nk habaq..gua paling takut time lu marah...huhuhu...*

GEODAIA said...

arrrgghhh...gua bengang derrr...gua benganggggggg...tak tau nak cite cam ne...tu yg agak btapis-tapis gua wat entry niiiiiiiiiiii....gua tak leh ikotkan sangat marah gua nehh...kang leh memudaratkan agama bangsa dan negara...kikikiki...

dee said...

ala...cite je dlm blog...tak yah tapis2...hehehe...gua tak tau ape cite yg membuatkan lu bengang sgt...tapi...gua tau lu sgt bijak dlm menyelesaikan sgla hal..sabar le..klu tak leh sabar, lu kasi je sedas dua dlm entry lu..huhuhu...

Anonymous said...

sbar jer my fwennnnnn.....kalo lu x leh tahan lu citer kat org yg boleh lu percayaaaa......dott