Sunday, February 13, 2011 | By: HIDAYAH HALIM

Mode: Kursus Pedagogi...

okehhh...sebot betol-betollllllllllllllllllllll...PE...DA...GO...GI...ade org cam geli bile aku sebot menatang tuuuu...ade yg cakap cam pelikkkk...biase laaaa..tak penah dengo kannnnn...hahahaha... tu bukan menatang okehhhhhh....bukan jugak sejenis kueh...kikikiki...

start esok (14 Februari 2011), aku akan mule kursus pedagogi neh....kursus ni sebenonye KURSUS PENGAJARAN & PEMBELAJARAN...butir2 kursus adelah seperti berikot:

Tempat kejadian : CIAST, Shah Alam
Bile : 14 Februari 2011 - 15 Mei 2011 (3 bulan)
Tempat tinggal : Asrama dalam CIAST tu jugakkkk....
Kenderaan : Bawak kete sendiri sudeyyyyy....senang nak beronggeng
Perasaan : Gumbiraaaaaaa...terujaaaaaaa...

wellllllllllllllll...nape yg aku suke sangat nak pi kursus neh...?? aku sebenonye rase teramat la seronok bile diberi mase 3 bulan neh untuk lari dari keje...yahoooooooooooo...!! so focus aku skang...blajo...blajo...blajo.... (leh caye ke aku focus ngan blajo...?? ekekekek)...arghh..tak kesah laaa....asalkan aku tak yah pkir segale masalah & isu2 kat opis....huhuhuhuhu....tapi kannnnnnnnn...mesti balek je dari kursus nanti otak aku loading bile masok opis...blurrr... hehehehe...

pe2 pon ape yg aku harap...spanjang kursus neh aku dapat input2 yg bleh bantu aku ngajo student2 dalam bidang kemahiran nehhh...klau dulu aku ngajo students bidang pengurusan... kategori students kemahiran & pengurusan neh adelah sangat berbeze dari segi mentaliti & attitude...so doa aku....semoge aku dapat menabur bakti kepade anak bangse & berkhidmat untuk negare dengan jayenyeeeeeeeee....peaceeeeee....

2 comments:

dee said...

slmt blajo ngn bersungguh2...jgn fokus ke laut china selatan plak..hehehe....

HIDAYAH HALIM said...

fokus ke laut tu standard ar hidayah halimmmmmm...ekekekek...