Sunday, February 13, 2011 | By: HIDAYAH HALIM

oooooooooooooooo k la tu...

yeahhhhhhhhhhhhhhh...ari neh dari pagi sampai la ke petang aku ngadap tenet carik template layout untuk blog aku nehhh....aku neh bukan la rajen sangat nak mekap2 blog nehh...tapi memandangkan KESERABUTAN telah berlaku atas kesilapan tangan aku neh...blog aku jadik kucar kacir membuatkan aku mencik mencik mencik ngan blog aku (aritu je laaaaa)....heheheh...

dengan komitmen yg tinggi....aku telah berjaye memberi napas baru kepade blog aku neh... hahahah....geli jek ayat aku nehhhhh...bio laaaaaa...blog akuuuuuuuuu....ekekeke...tapi tak de la canggeh cam blogger2 len...aku mmg kurang bijak nak tambah accesories untuk blog...so wat simple2 je laaaaaaaa...janji sedap mate aku memandang....klau tak sedap dipandang oleh korang...tu korang nye pasal....ade mak kesah....hahahaha....

akhir kate...I LUV MY BLOG...weeeeeeeeeeeeee.... (^__^)

9 comments:

~ Ija ~ said...

blog aku dah berabok gile dah.. hahahha.. malas aku nk mengarang.. baik aku wat theses.. hahah

GEODAIA said...

mesti ko ngah bsuke ria wat theses kannnn...fokus ja...fokus...heheh... ko tak yah layan blog lagi wat mase neh...buang mase jekkk...ekekek...

dee said...

sedapnyaaaaaaaa mata memandang..geli perut membaca...(sejak bile plak perut pndai membaca ek???hahaha..)

akhir kate...I LIKEEE READING UR BLOG...hehehee....(^_______^)

GEODAIA said...

dee: heheheh...kelaka la awak nehh... perot awak membace..?? awak ade perot ke...?? cam takde perot jekk... muahahahah...

akhir kate...aku tau ko peminat nombo 1 akuuuuu..wakakakakakakak....

dee said...

muahahahahahhaaha....perot takde...parut pon takde....lu ade???kehkehkeh....

GEODAIA said...

wahhhhhh...men kasar nampakkkk... hahahahah...

PAROT = LAMBANG KEGENGSTERAN...

dee said...

gengsternyaaaaaaaaaaa....takut guaaaaa...tapi dlm hati...penuh ngn tamannnnnn....hahahaa....

GEODAIA said...

walopon gengster gua maseh mengekalkan ciri2 wanita melayu... hakhakhakhaktuihh..puihh...

dee said...

muntah japppppppp....tapi mmg penuh ngn ciri2 wanita melayuuu ponnn...bertuahhhhhhhhhh tunang luuuuu.....kehkehkeh...