Monday, December 6, 2010 | By: HIDAYAH HALIM

Mak...Abah...Happy 29th Anniversary...!!

okehhhhhh...sebelom aku masok bilik meeting...dengan ini saye anak kepade Cikgu Halim & Cek Ton ingin mengucapkan Happy Anniversary yg ke-29 untuk dua insan yg sangat2 bermakna dalam idop aku nehhh...i luv both of u very strongggg...!!

gambo da agak season...tapi takpeeee..kehenseman abah & kecantikan mak still nampakkk... hahahaha...

Mak...Abah...dayah & adek2 doakan kite satu family bahagia sampai bile2...kitorang jugak doakan mak abah dipanjangkan umo & sentiase dimurahkan rezeki....byk sangat pengorbanan mak abah untuk kami adek-beradek....klau nak dibalas mmg tak kan terbalas....ape2 pon kitorang akan sentiase cube menjadi anak2 yg baek....InsyaAllah....

8 comments:

dee said...

happy 29th anniversary pakcik n makcik...semoga trus bahagia n ceria sehingga ke akhir hayat...terima kasih atas sgla budi baek makcik n pakcik slama ni...

dayah, dilla n topek..korg mmg anak2 yg baek....ekekeke...

GEODAIA said...

pak cik & makcik cakap same2... pastu dorang tanye budi ape...?? tak tau..tak tau...huhuhu...

kitorang mmg baek ponnnn....hahaha

dee said...

kang aku explain kat sini satu persatu kanggggg.....baru ko tau...

satu lagi ucapan utk makcik n pakcik...slmt menerima bakal menantu baru...hehehhe....tahniah...hahaha...

GEODAIA said...

hahahaha...sejak dua menjak neh kuat tol men ugot ko ni kannn...sawan ke hape...ekekeke

InsyaAllah..selamatttttt...huhuhu

~ Ija ~ said...

cun gile mak ko mase muda.. nape tak nurun kat ko ek??

(hehheheh .. kidding..kidding.. just joking.. ko santek jugak..)



p/s: tapi tak secantik mak ko laa.. :)

GEODAIA said...

ija: huahuahua...nanti aku kawen pandai la aku ejas muke aku jadik cam mak akuuuu...hahahah...

Eja said...

happy 29th anniversary mak n abah dayah...

GEODAIA said...

hehehe...tq cik ja... =)