Friday, December 10, 2010 | By: HIDAYAH HALIM

Gunekanlah RIDSECT...!!

Ridsect yg gagah perkase di samping lipas yg da mampos...

Yee...ini adalah iklan racun serangga...!! Gunekanlah RIDSECT untuk membunuh musuh ketat anda seperti lipasss...semotttt...nyaaaaamok...kumbanggg...@ kutu atas pale korang pon bolehhhh...

Motip entry...?? ikot suke aku laaaaaaaa...blog akuuu...hahaha...!!

Heeeee...teros migrain pale aku ni okehhh...bile nampak lipas smalam...malam tadi kat tempat keje aku ni ade wat sambutan maal hijrah...start dari solat maghrib & isyak bjemaah kat surau pastu ade ceramah...pas ceramah makannnnn....mase aku makan tu jam da 10.30pm...aku dok kat sini time camtu kire da tgh malam la tuuuu...huhuhu....aku pon mintak diri nak balek la kannnn....even aku nak balek chalet dalam ni jugak je ponnn...tapi aku still kene drive sorang2 da laaa gelap hokehhh....start je kete aku teros bace ayat Kursi byk2 kali sampai la aku selamat masok chalet...

Bukak je pintu chalet aku bagi salam...aku tak harap pon salam aku tu berbalas...klau tetibe dengar ade yg menjawab salam aku...kangggg mau aku pengsan kat situ kanggg...ye arrrr...da tentu2 aku dok sorang2 je kannnn...haaaaaaaaaaa...skali yg menyambot kepulangan aku LIPAS daaaaaaaaaa....aku pon sepantas kilat gedegangggg tutup pintu teros berlari capai RIDSECT....aku rase ade la nak dekat setengah botol kot abes aku sembor...sampai mampos teros keras laaaa aku sembor kaw2 punyerrrrrrrrrr...dengan tabahnye aku amek kapas pegang misai lipas tu sambil menggigil teros campak dalam tong sampah...okeh selesai...!!

Hah...!! ni sekor lagi dalam toilet....


Pastuuuuuu....aku masok toilet nak cuci muke....hek elehhhhhhhhh....boleh pulak ade sekor lagi dok berjoget dalam toilet tu kannnnnnnnnnn...hape lagiiiii...RIDSECT lagi la yg aku cariiii...yg ni aku sembor tak se"kaw" tadiiii.....ye arrrrr...kang abes camnerrrr klau ade lagi makhluk nii...?? mau aku start kete teros balek ampang kanggggggggggggg...hokhokhok....

Jadiiii....nasihat saye kepade mereke yg takottt...eh bukan takottt...GELI ngan lipassss.... gunekanlah RIDSECT tanpa was-was...klau bunuh pakai tangan nanti busukkkkk...klau ketuk ngan penyapu kerrrrrrr....ngan kayu golf kerrrrrrrrrrr...nanti penyek kuar taikkk...eeeyyaakkss geli kann...kannn...kannn.....


2 comments:

dee said...

kahkahkahkah...tangkap je guna tangan...ade bran ka???

HIDAYAH HALIM said...

nak tangkap ngan tangan aku kene bguru dulu dengan PEMBURU LIPAS TERHANDAL kat kuantan nuhhh... hahahaha....