Sunday, December 5, 2010 | By: HIDAYAH HALIM

Entry utk seminggu....

Hadoiiiiii.....da 10.40pm....pale aku ting tong da neh dok wat tender nehhhh....siyesssss....tpakse stop gakkkk...klau takkkkkk....ntah hape2 aku type kang dalam mende alah tuuu....

Tapiiiiiiiiiiiiii...klau type wat entry aku takde hal...ekekekeke....hokehhhh...ni aku nak wat entry untuk sminggu truihhhh...."mane la tau nanti tak sempat da nak jumpe kannnngggg"....ni klau mak aku dengaq statement neh....kompem kene lempang laju2....huhuhuhu....maksod aku tak sempat bceloteh dari senin sampai ahad laaaaaaaa....

Khamis ngan jumaat lepas mase aku byk dok dalam bilik meeting ngan ketua2 skolah yg len wat tender...mende neh bukan boleh siap sehari dua okehhhh...aku kene buntang kan bijik mate aku nehhh...bace....teliti....edit & macam2 laaaaaaaa...klau aku citer pon korang tak paham...So bermule sok pogrem aku adelah seperti berikot...

ISNIN - SELASA (6 - 7 DIS 2010)
Pas je punch in...aku kene masok bilik meeting lagiiiiiiii.....wat tender tuuuuu sampai siap & nak print out....mmg kompom pagi sampai petang....time lunch jek la nak rest & solat....pastu kol 2pm sambong balekkkk...masok next year aku rase penampilan aku da sedikit berubah kottt... kene pakai spec....rabon sudahhhhhhhh...hahaha...

RABU - JUMAAT (8 - 10 DIS 2010)
Aku & ketua skolah yg len kene pi Janda Baik present pasai tender....mampos akuuuu....takpeee mak abah cakap lekkkkk jekkkkkk....dorang akan selalu doakan untuk akuuu....tq mak abah... doa kalian mengiringi spanjang perjalanan idop ini...cewahhhh....

JUMAAT - AHAD (10 - 12 DIS 2010)
Kene pi IKBN Sri Iskandar plakkkk....ade seminar pegawai2 IKBN se-malaysia....


So...kesimpulan nyeeeeee.....mak bizi noxxxxxxxxxxxxxx....



Nota kaki: gua sedeyyy tak dapat gi dinner Shahputraaaa...!! uuuwwwaaa...!! jawabnye baju dinner gua...gua buat pakai pi keje je laaaaaaa.... (tapi macam malu la plak pakai baju tu gi keje...meriah kottttttttt)


Pehal laaaaaaa....blog aku neh tak leh tukar font tu jadik kaler2...?? sengal...

6 comments:

Ashizu said...

hahaha..ok gak idea entry untuk seminggu ni

Anonymous said...

maakkkk ooiii...pack nyer jadual kooo.....nnt naik janda baik jgn lupa mkn sup tulang kat kedai minang....kat pintu gerbang yg ader tanduk tue...mmg terbaikkk....ngan cendooiiii sekali k...chaiyok chaiyok....dott

HIDAYAH HALIM said...

Ashizu: heheheh...senang lamsam...

dott: haaaaaa...tak tak pe noxxxx... mak aku siap belikan multivitamin nak mantapkan ketahanan badan & pale hotak neh aku neh...ekekeke...

sup tulang kat pintu gerbang ader tandok ehh...?? nanti aku try usha... kalau bz sangat mmg jawabnye usha je laaaaaaa...nak merase tak dapek la kottt...hahaha

dee said...

bestnyeee berjalan2 ke merata tempat,,hehehe...all da best la mokcik ek...bak kata ko...doa mak abah ko sntiasa mengiringi spnjg perjalanan idop...

sedih je sebut psl dinner..lu pakai je baju dinner tu wat tido...huhuhu..bile nk dtg kontan???

HIDAYAH HALIM said...

best kerrr...?? bukan jalan2 cari pasal...ni jalan2 wat keje...klau jalan2 wat keje ade ko skali baru ar besttttttt..!! hehehe...

nanti if aku nak pi sane aku bagitau ehhh...kang aku plan awai2 takot ade pogrem ikbn ni plak...cam mane pon mmg aku nak gi sane gak...

dee said...

huhuhu...gua pon akan rase best if ko ade...skrg ni asyik rase tak bestttt jerrr...uwwaaaaaa....

takpe la...plan la bile2 pon...gua tungggggguuuuuuu.....