Thursday, December 30, 2010 | By: HIDAYAH HALIM

Entry penutup 2010...

BOLA & COTI

Yahooooooooooooo...!! esok coti...esok cotiiiiii....!! Makasey byk2 kepade PM kite Dato' Sri Mohd Najib atas kesudian memberi coti kepade warge Malaysia sempena kemenangan pasukan bola sepak kita semalam....Tahniah kepada pemain2 kita...u all done a good job...!! Gua kagom ngan "ketereran" keeper kita si Fahmi tuuu...walopon smalam Indonesia dapat jaringkan 2 gol...smua tu ape ade hallllllllllllllllllllllllllllllll...kite menang jugakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk....!! weeeee....

Semalam pas mgrib jek...aku ngan dee tros kuaq pi Pekan Kuala Kubu nak cop tempat kat kedai awai2...kang klau lambat mmg full ar kedai tuuu...kat sini pekan dia org panggil "Pekan Mati" coz malam2 mmg leh kire la bape kedai jek yg bukak...so bile ade live bola org2 kat situ ttumpu kat kedai makan yg bukak tu je laaaaaa...memang rioh gua cakap luuuuuu....tak yah susah2 gi stadium...kat situ pon da cam stadium...ekekeke...

REZEKI 2010

Tahun 2010 pada aku tahun rezeki untuk aku...Allah susun rezeki aku satu persatu membuatkan idop aku jadik lebih bermakna dari hari ke hari.... Alhamdulillah syukurrrr...smalam plak tetibe gedebuk dapat rezeki yg tak penah aku harap....bile dapat tu rase cam nak nanges tharu gituuuuuuuu....smoga tahun depan dilimpahkan lagi rezeki... InsyaAllah...

TAHUN 2011

Lagi 2 ari jek lagi da masok tahun baru....well...aku da mule nampak skop2 keje aku kat tempat baru neh & aku harap aku teros kuat semangat mengadap segala kemungkinan samade positif @ negatif...

Tahun depan ni jugak klau tak de aral melintang....aku akan "naek pangkat"...."naek pangkat" ape....?? heheheh...ade laaaaaaaaaaaaaaaa....maleh nak citer lebih2....nanti2 la aku citer kemudian...huhuhu....

Ape lagi ekkkk.....rasenye cam tak tau da nak mengarot pe...cume cam tak caye tahun depan umo da nak masok 27...fuhhhhh....hekhekhekhek....

4 comments:

dee said...

tahniah atas rezeki ko yg sentiasa murah utk tahun ni..moga trus dimurahkan rezeki..
jadilah bos yg baik hati...tahun dpn naik pgkat utk kerjaya n gak ur life bersama yg tercinto..hehehe...tahun satu lagi...leh naik pgkat lagi...(paham dok pgkat mende plak??hahaha....)

aien said...

alhamdulillah dng rezeki yg dkurniakan,muga dpermudahkan segalanya nnti
haaaa naik pangkat tmbah title baru lah tuh hehe tahniah weweeeee muga jadi istri solehah hehe

GEODAIA said...

dee: tq..tq...pangkat yg len2 tu kene byk2 la doa ehh..sile doakan yg terbaek untuk member ko nehh... ekekek...

aien: tq makcikkkk...wah koooooo... begitu berterus terang ko ehhh... aku ni bagi hint2 jekk...huahuahua...

Anonymous said...

aku x sabar nak tunggu ko naik pangkatttttttttttt.........wweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......aku sayang ko....dott