Sunday, November 21, 2010 | By: HIDAYAH HALIM
salam sejahtera & selamat malam....

aku ni actually baru jek balek beronggeng ngan abg peluru...smalam dia sampai jek KL kitorang gi carik2 barang kat downtown...ari ni pulak kuar tengahari gi lunch kat Mr. Tepanyaki Jusco Melawati...pas lunch pusing2 jusco carik baju skolah kaler putih untuk aku pakai mase kursus induksi nanti...

da dapat baju skolah bersaiz 15 sengah yg mmg padan ngan aku...kitorang teros gerak pi putrajaya...bullet & geng2 HKC ade game bola (quarter final)....tahniah kepade pasukan HKC atas kemenangan tadi yang melayakkan mereka ke peringkat semi final...good game...!! tapi dari pemerhatian aku tadi...sebenanye dorang boleh kenduri gol...tapi mungkin Tuhan tak izinkan... heheheh...

dari putrajaya kitorang teros gi taman sri rampai makan kat kedai mamak...sambil2 tu tgk game badminton Chong Wei vs Lin Dan (Mesia vs China la senang citerrrr)....1st set aku agak saket ati tgk Chong Wei men ehhh....byk kesilapan yang "kurang pandai" dia wat....lebih kurang cam aku men badminton laaaaaaa....saket2 ati pon aku ttp sokong la dia kannnn....

ehhh...dari cite makan2....pegi ke cite beli baju skolah...tetibe citer pasai bola...pastu lompat plak citer badminton kannnnn...harap maap...aku mmg suke melalut...sile beri laluan...lagipon ni blog aku...ade aku kesah...?? ekekek...

jam skang menunjukkan kol 12.15 tgh malam...bullet ngah otw balek kontan la neh...Ya Allah...selamatkan perjalanan insan yg aku love neh...mase dia nak balek tadi pon rase cam sedih jekk....aku ni biase laaaaaa....pompuan kannnnnn...ati kristal...slalu tu aku balek kontan ngan dia...tapi skang...owh..tidak lagi...

alaaaaaa....ngengade la ko dayahhhhh....macam la bullet tak datang lagi....yeeeeeee...sile datang lagi...sileeeeee...kedatangan seterusnye aku nak hangkot dia pi low yattt.....yeehuuuuuu...!!

huarrggghhh....mate sudah berat...sok mase untuk beronggeng ngan dee plak....tempat sasaran kitorang sok adelah sekitar masjid india...owhh...adelah lebih afdol sok aku kuar pakai slipa leseh jekkkk...nanti dok bjalan mule la gado saket kaki kannnnnnnn....

ok laaa...selamat bekeje untuk smua yg akan bekeje esok....aku tak kejeeeeeeeee....hahaha...

3 comments:

Eja said...

utk Dee: oooo.... ko x mai keja ari ni(senin) sbb nk beronggeng ngn cik dayah ya. bakpe x ajak kiteorg skali beronggeng? leh beronggeng secara boria...he3

dee said...

cik ja,.dh lama tak jumpe dayah..tu yg turun kl tu..(hahaha...takde maknanya...dh mmg plan sblm dia nk berenti keje lagi laaa...hehehe..ade agenda nk dibuat..)lain kali kite beronggeng scra boria ek...kikikiki

dee said...

"1st set aku agak saket ati tgk Chong Wei men ehhh....byk kesilapan yang "kurang pandai" dia wat....lebih kurang cam aku men badminton laaaaaaa...."

maknanya...ko nk bagi tau..ko pon ala2 pemain profesional la kan klu maen...hahahah...