Monday, November 15, 2010 | By: HIDAYAH HALIM

MISI MENCARI HOSMET...

ehem...ehem...testing 1...2...3...aku nak wat iklan jap nehhh...

Perhatian...perhatian...!! Kepade sesape yg sedang mencari rumah sewa di KUANTAN...anda dialu-alukan untuk menyertai program realiti PENCARIAN SORANG HOSMET BERWIBAWA anjuran aku....hahahahah...!!

Kedudukan rumah sangat strategik & agak tinggi...InsyaAllah tak akan banjir...kadang2 bile pagi berkabus cam kat genting highlands (cube korang imagine...syok woooo)...umah teres stingkat....area Indera Mahkota 14....jiran2 majoriti melayu....sewa tak mahal mane ponnnn... persekitaran yg aman sentosa...nak pegi bandar Kuantan tu pon tak jaoh....nak pegi Cherating pon tak jauh jugakkkk....eheee...

Ciri2 individu yg dicari adelah seperti berikot:
  • Keturunan Melayu & beragama Islam
  • Perempuan okehhhhhh....
  • Tak liat bayo sewa umahhhh... (penting nehhhh)
  • Baek ati cam akuuuuu....kahkahkahkah...!!
  • Giler-giler....tapi bukan giler ehhhhh....
  • Jujur...setia...cekap...tekun...amanah....mesra...cepat....& betol.... =p
  • Pandai2 la jage kebersihan dalam umah yekkk....
Korang rase iklan neh cam byk songeh takkk...?? heheheh...ni aku btol2 nak carik tauuu....bukan men2....ciri2 PALENG UTAMA ADELAH 1-3....yg len2 tu saje je nak wat penyedap ayat...sedap kerrrrrr...??

Klau ade yg berminat leh ar inbox aku ehhhh....kat pesbuk aku la senang sketttt...sape yg ade nombo tepon aku leh tepon teros....

Sekian saje iklan saye....makaseyyyy...!!

2 comments:

dee said...

time kasih cik hidayah halim...sy suke ayat2 awk ni...nnt sy inbox awk ye...hahahah....

GEODAIA said...

heheheh...yg ko nak inbox bagai ni pehal...tak reti2 call terus... ekekekek...