Monday, November 15, 2010 | By: HIDAYAH HALIM

Hari ini... (15 November 2010)

Pepagi bute tadi aku bgn awai pegi service buah hati pengarang jantong aku (kete aku laaaa)..... dak pompuan yg kat proton tu siap sound "hai kak...rasenye cam baru jek anta service...da service pulak".....aku pon jawab je laaa "biase la dek nonnnnnn....akak ni travel kuantan-KL....mau nye tak cepat tua kete akak tuuuu..."

tu klau aku cakap dalam kete aku tak pon dekat2 ngan kete aku tuuu...mau majok lagi skali.... hehehehe...aritu da majok gare2 aku ngan bullet memuje memuji Inspira... =p

pas jek service kete gi klinik pulok nak wat medical check up...ikotkan nak pegi tros pesuruhjaya sumpah...tapi malas aku nak wat smua ari nehhh....paham2 je la kannn...Keyellllllllllll...sok je la kot aku pegi...

nak masok keje baru neh aku kene wat macam2 laa kannnnn....ni aku tak beli lagi baju untuk aku pakai mase kursus nanti....da la kene pakai kaen itam...baju putih...tudung putih....kasot bertutup itam....aku da leh imagine camne rope aku bile aku pakai uniform tuuu...da macam aku mase form 6 dulu....adoyaiiiiii....kelako ar pulokkkkkk... (ehhhh...byk bunyik lak aku ni kannn...org da amek keje tu da cukop bagos...)

dari klinik aku tros balek umah...teros on9 pesbuk...bukak2 jek tros nampak dee....ape lagi...ngok ngek ngok ngek la ngan dia...aritu sedih bagai nak gilerrrr...skang ni kitorang da ok dahhh...huhuhuh....bile nampak bullet on9...ngok ngek ngok ngek ngan dia plak...mamat neh ngah bz ngan bola piala emas raja2...klau takde pape mmg aku da pakse turun KL nehh...ehee...

tghari tolak tepi jap laptop pi dapoq keletung keletang masak utk lunch...klau aku sorang leh gak masak cincai2 jekkk....tapi sebab adek aku ade kat umah...masak la spesel sket kannnn....spesel la sangatttttttttttt....aku kan akak yg bertanggongjawab...hakhakhaktuihhh...kang kebulor plak adek aku tuuuuu...

petang pulak cam biase kene take over jadik drebar mak...hehehe...asal aku ade KL mmg tu la keje aku bile petang...amek mak kat opis...aku kan anak solehah...hahahaha...(sekali lagi aku masok bakol angkat senirik...harap beri laluan)

k lahhh...sebelom korang muntah ijau bace statement aku yg puji diri senirik nehhh...beh baek aku blahhhh....tata titi tutu...

3 comments:

dee said...

sape yg sedih bagai nk giler??huhu...gua tak tahan tgk lu nangis..tu yg berderai gak tu...kikikiki...

weh...nnt upload gambo ko pakai baju ala2 form 6 tu ek...hehehe....

HIDAYAH HALIM said...

elehhhhhhhhh...tak nak ngaku sedih kununnnnn..sudah la kooooo...

tgk la keadaan ehhh...klau aku rajen aku amek la gambo...klau tak...ko imagine je laaaaaa...hahaha...

dee said...

hahhaha....dh leh imagine dh...ngn tudung litup ala2 wktu ko sekolah dulu,kan...wakakakakaka....