Saturday, November 13, 2010 | By: HIDAYAH HALIM

Memori Tercipta in Shahputra

Dalam situasi aku skang neh...bait2 lagu Memori Tercipta (Shahila) ni sangat2 tak jemu aku dengar...abes jek lagu neh...aku replay again..again & again...

Klau nak dengar lagu neh...bukak la youtube ekkk....huhuhu

Bergetar jiwa di persada bercahaya
Pertemuan harapan pertama kalinya
Bergetar jiwa menghadapi mimpi-mimpi
Sukar dipercaya pintunya terbuka

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin di sini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada ku lupa

Mengalun suara sesuri bisikan hati
Seiringan mencari haluan berseni
Bergetar jiwa menghadapi mimpi-mimpi
Tiada pun terduga pintunya terbuka

Yang terpahit jua termanis
Semuanya bagiku terindah
Ku ingati buat selama-lamanya

8 comments:

dee said...

memori tercipta ek...huhuhu...mmg la...dh kasih, sayang, cinta seme tercipta kat sini...hahahhaha..

GEODAIA said...

whoaaaa...hahahaha...tu pasai kenangan kat shahputra paling mahai...

wehhh...video "lucah" aku yg ko amek ritu ko buang da ke...hahahah...

dee said...

dh buang dh...tu yg rase menyesal tu...hahahhaha...klu tak, ade gak kenangan dgr gelak sundal bolong n makian ko tu...heheheh

GEODAIA said...

da slalu sangat kene maki ngan aku ko nehhhh...pasni maki dalam pesbuk je laaaaaa...hahahah...

elok la ko da buang..kang tlepas kat tangan org yg tak bertanggungjawab kompem glamer akuu...kahkahkah...

dee said...

disebabkan psl tu la aku dh buang awl2..tak mau tanggung risiko...hahahaha...nnt wat video lain la plak ek...kikikiki...

GEODAIA said...

ngehngehngeh..ko wat ar ngan hosmet baru nanti...kahkahkah...

dee said...

amboiiiiiiiiiiiiiiiii...baek punye ek...ko pon sama....wat ngn housemate baru nnt...hahahha...(weh...laen mcm je ayat..bleh slh phm org yg tak tau ape2 n mmg tak phm ni kang..)

GEODAIA said...

hahahaha...lantak pi depa la nak salah paham ka apa ka....bukan kita wat menda harammmmmmm...

yg penting kita ja tauuu...hahaha...