Thursday, November 18, 2010 | By: HIDAYAH HALIM

Adehhhhh..... =(

Semalam aku ngan mak, abah & topek gi beraye 5 umah jekkkk....pegi 2 umah yg pertame pon da kenyang okehhhhhhhh....first skali gi Shah Alam...pastu gi Jalan Kelang Lama...pastu gi Paya Jaras...pastu gi Rawang (bape byk PASTU daaaa)....& last skali umah jiran sebelah....ehee...

On the way balek dari Rawang tu perot aku rase saket ya amattttttttt....ye la kannnnn...makan itu...makan ini...sampai jek umah tros aku lompat atas katil mengerekot cam udang kene bako... saketttttttt...saketttttttt..sakettttttt...mak pon soh aku telan obat makjun...

Dalam pade saket2 tu pon sempat lagi la aku layan pesbuk....layan pesbuk bukannye gune perot kannnnnn...ape ade hallllllll...tu pon aku mampu layan jap jekkk...kol 10pm aku da masok tidoq pasai badan aku rase seram sejuk cam nak demam...

Naseb baek bgn pagi tadi cargas sudaaaaaaa....peaceee....!! =)

2 comments:

dee said...

Mkn smpai x hengat donia ka?huhuhu..weh,skrg ko dh reti mkn obat dh ek?kikikiki.. Bgus gak ko dok ngn mak abah ko ni.,x liat mkn obat..makjun lagiii..huahuahua..

GEODAIA said...

dah mak aku huloq makjun tu depan mata...tak kan aku nak cakap takmo makan...lagipon saket sangat wehhhh...tu yg makan jugak tuuuu... ngehngehngeh...