Wednesday, October 27, 2010 | By: HIDAYAH HALIM

Mujur lahhhh...

Gambo di ambik sebaik tibe di airport Padang (Sumatera Barat)

Ermmm...bebaru neh aku & the geng gi bcuti kat Indonesia kannnn...tup tup...skang ni dalam media tgh hangat pasai gempa bumi kat sumatera barat...sesungguhnya aku bsyukur takde ape2 yg jadik spanjang kitorang kat sane...mase holiday ritu cuace kat sane sangat2 cantek...tak panas terik...sentiase redup...so bile jalan takde la letih sangat...

Ape2 pon aku bdoa semoga mereka di sana sentiasa dilindungi oleh Allah SWT...aminnn...

2 comments:

dee said...

menarik gambo tu...i like...heheheh

mujurlah,kannn..kuasa & ketentuan Tuhan..tak sape yg tau...syukur kita selamat dari sgla bencana...

smga yg terlibat kat sana sentiasa dilindungi n bagi yg dah tiada..smga tenang roh mereka...

GEODAIA said...

aminnn...

aku pon like gambo tu...lagi2 tu kan gaye NO KOMEN...hikhikhik...