Friday, October 1, 2010 | By: HIDAYAH HALIM

Arrrggghhh...careless nye akuuuuuuu....

Hadoiyaiiiiii....cam ne la aku leh lupe bawak kunci umah aku....?? bleh lak aku tinggai dalam umah...arrgghhhh...tensi..tensi...!!

Ari ni aku gi keje ngan Dee coz kol 8.30 pagi dia & staff2 shahputra kene gi cherating sampai ari ahad ni....disebabkan dia kene gi sane naek bas...tu pasai dia tumpang aku...pagi tadi mase aku kuarkan kete, si dee tolong tutupkan pintu umah...soooooo...aku pon menonong je la wat bodow...tak teringat langsong pasai kunci umah akuuuu....

Ni aku tgh menderite tcongok kat opis la nehhh....ingat nak balek melantak kat umah...pastu leh kemas2 beg jap lagi nak balek KL....tapi punggahhhhhhhhhhh...!!

Seb baek la kat cherating jekk...aku ingat nak run jek gi amek kat sane...tapi Tuhan tu nak tolong aku lagi kannn...bile aku call Dee...dia cakap ade staff yg dari sane nak balek kolej...dorang gi sane setup barang je...fuhhhhhhhhh...legaaaaaaaa....dengan selamat kunci telah diserahkan kepade Abg Am (Department IT)....skang ni aku ngah tunggu tu Abg Am sampai je niiii...dapat jek kunci... yahoooooooooooooo....leh balek umahhhhhhhhh...!!

Klau la Dee kene gi johor keeeeeee...kedah keeeeeeeee...kelantan keeeeeee....ganu keeeeee.... jawabnye aku balek KL bawak henbeg aku je laaaaaaaaaaaaa....hukhukhuk....

4 comments:

dee said...

mek yah..mek yah...sori la...gua pon lupe nk ingatkan lu psl kunci..huhuhu...excited nk gi berjuang punye psl...heheheh....

klu aku kena gi johor ke, kelantan ke, kedah ke,ko run je la amik..hehehe...pastu..trus lepak je ngn aku...

GEODAIA said...

haishhh...tak leh..tak lehh...ne leh lepak ngan kooo...yg penting aku balek nak makan ketam masak lemak mak abah aku....huhuhu....

dee said...

eleh...nk makan ketam kononnnn...padahal ade mende lain ko nk wat,kannnnnnnnn...huhuhu...

GEODAIA said...

mende pe nyeeee...?? tak baek tuduh2...dose tauuu...kikikiki...