Monday, September 27, 2010 | By: HIDAYAH HALIM

Pi Mai Pi Mai Tang Tu....

Fuhhhhh....penat neh...penat nehh.... (poyo jekkk)

20 September 2010 (Isnin)
Dalam keadaan mood raye yg masih berbaki....aku melangkah pulang ke kuantan untuk mendidik anak bangse...dalam pale hotak ni dok memikir pasal syllabus...pasal quiz...pasal test...pasal final & macam2 lagi laaaaaa....tapi aku cube untuk setelkan satu2 dengan tenang walopon ati tak bape nak tenang....huhuhu....

21 September 2010 (Selasa)
Masok keje cam biase....p0ng pang pong pang dalam claz....abes mase keje punch out blah balek umah...

22 September 2010 (Rabu)
Pas jage dak2 wat test...beh kurang kol 11 pagi gerak pi Loqstaq pulak...aku, dee, yati & kak ina kena pi kursus kat KPTM kat sane....mmg letih gile babeng.... almaklum je laaaaa...gi sane smua pompuan....kene drive sendiri lak tuuu....tapi takpe...kitorang enjoyyyy...!! tiap2 ari pas kursus mmg ade je la pogrem kitorang kat sane....pogrem ape...?? ade laaaaa....hahahaha....

23 September 2010 (Khamis) - 25 September 2010 (Sabtu)
Kitorang berkursus dengan riang ria....kursus yg sangat enjoy & tak stress....lagi2 plak penceramah kursus ni adelah bekas2 lecturer kitorang kat uitm shah alam dulu...Dr. Narehan & Dr. Rudzi yg mmg kelako & best la senang citer....dalam claz asek gelak je la keje akuuu....aku ni da la mmg suke gelak...hokhokhok....

Last day kursus kitorang abes tengahari...pas salam2 & pelok cium ngan Dr. & member2 len...aku & the geng tros calo balek....tapi bukan tros balek kuantan....tak larat kottttt....kitorang balek KL dulu....drop kak ina kat tol sg buloh...masok KL pon dalam kol 8 mlm cenggitu...then tros gi UKM Bangi tengok dak2 Shahputra game futsal...pas abes game balek ampang....zzzzzzzzzzzzzzz.....

26 September 2010 (Ahad)
Pas bekpes roti canai ngan mak abah....aku, dee & yati siap2 & kol 10.00 pagi tros gerak balek kuantan....mmg nak balek awai....kang lambat2 aku jadik malas nak balek kangggg...kihkihkih....

Haaaa...gitu la diari marathon aku...Kuantan - KL - Utara....Utara - KL - Kuantan....

7 comments:

~ Ija ~ said...

kuat drive jugak yer ko nih.. verrrryy guuddd..

GEODAIA said...

huhuhuhu...da biase drive jaoh...tapi pi loqstaq ni melepet gak aku wehhh...seb baek ade lagi sorang leh drive...ehee...

KOYAN said...

org hebat & habat mmg kene camntuh..

GEODAIA said...

hamboi ustaddd...hebat tu mmg ye... habat tu bukan sayeee...hahahah.. (nak yg best jekk)

Anonymous said...

kaki drive ni
-sallehan-

Stewardriz said...

seronk gak bace story u ni .. .bersahaja aje

GEODAIA said...

Huhuhuhu..makasehhhh..