Thursday, September 9, 2010 | By: HIDAYAH HALIM

Perginya Insan yg Bernama Suria Wardah...

Hari ni merupakan hari terakhir Ramadhan....tadi aku dikejutkan dengan mesej dari rakan sekerja yg mengatakan kak Suria Wardah (juga rakan sekerja) yg da beberapa hari koma sudah ke Rahmatullah...Innalillahi wainnalillahiraji'un....

Sepanjang aku mengenali arwah...arwah mmg sorang yg sangat happy go lucky & kelakar.... pemergian mengejut arwah sikit sebanyak mmg memberi kesan kepada kami di Shahputra coz selain tak sombong...arwah jugak sorang yg sangat baik...aku rase macam baru lagi aku btembung ngan arwah kat opis & borak2....mase tu mmg nampak arwah sihat walafiat...tiba2 beberapa hari kemudian arwah dimasukkan ke hospital dipercayai organ dalaman telah dijangkiti virus melalui darah....yg pelik H1N1, denggi & kencing tikus smua da check tapi bukan coz of all that viruses... doktor sendiri cakap UNKNOWN....

Luluh rase hati aku ni bile dengar berita pemergian arwah...da la sok kita sama2 nak sambut Aidilfitri...kesian anak arwah yg tak silap aku baru setahun....kita kene la same2 beringat bebile jek Allah boleh ambil nyawa kita...

Apa2 pon aku nak amik kesempatan menyeru rakan2 sama ada yg mengenali atau takuntuk sama2 sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah....sama2 jugak lah kita berdoa semoga roh kak Suria Wardah tenang di sana & ditempatkan di kalangan orang2 yg beriman...

AL-FATIHAH....

2 comments:

dee said...

al-fatihah..smga rohnya dicucuri rahmat...

GEODAIA said...

amin ya rabbal alamin...