Tuesday, September 7, 2010 | By: HIDAYAH HALIM

Bersiaran dari Ampang...

Helo..helo...helo...malaysia brunei...!! dayah in the house...!! huhuhu....gembirenye hati aku da selamat sampai beh kurang kol 6 tadi....bukan pe....kat opis aku skang ni ngah hangat citer pasai rakan sekerje aku...sorang xcident ari sabtu lepas...sorang lagi tgh kritikal kat spital sebab organ dalaman kene attack ngan virus...tu la kan malang tak berbau...kite ni pon tak tau naseb kite cam ne pulak...byk2 la bdoa untuk mereka & mintak jugak kite sentiase di bawah lindungan Allah SWT...

ermm...kaki aku ni ngah lengoh ni...mane tak nyeeee...masok2 jek ampang tadi jem nak mampos...ye laaaaa...aku masok KL tadi pon time org balek keje....huh...keje men clutch je la aku tadi...adehhhhhh...mase kat hiway LPT jalan smooth jekk...coz tak ramai lagi yg balek kg kannn...tenang jek rase...masok KL ngan pale hotak aku jadik jem...hehehe....standard ar tu kannn....KOLUMPOOOOOO.....

sampai jek umah aku tros tgk atas dapor ade masak lemak ikan....abah yg masak...bile aku tanye ikan pe tuuu...abah cakap ikan mayong....btol ke spelling aku nehh..?? lantok la kannn...asalkan da selamat ikan tu masok dalam perot aku...sedapppppp....abah klau masak mmg tak penah menghampekan....mmg licin pinggan aku....tapi bukan la aku telan pinggan aku tuuu...huhuhu...

k arrr...aku nak gi kemas barang jap...sok da nak balek kampong....tahun ni giliran kedah dulu...then baru beraye kat perak pulak...aishhh...tak sabo...tak sabo....

6 comments:

~ Ija ~ said...

selamat hari raya.. berhati2 di jalan raya..

Anonymous said...

selamat hari raya - sallehan

GEODAIA said...

ija: selamat ari raye jugak kat ko...ko pon ati2 di jalanraye...kesian rayyan sebab kene kenat ngah ma dia...raye ni bagi rayyan pakai kopiah tau...ekekek...

sallehan: selamat hari raya...

dee said...

hiway LPT mmg smooth jek...tu yg pecut tak hengat bwk td,kannn....

der...kete gua takyah main clutch pon...hehehe...lu ade ke???kikikiki...

GEODAIA said...

mane ade gua pecut laaaaa....gua pecut time nak motong jekk...bukan motong getah tauuuu...hahahah...

tak kesah la ape2 pon...tapi satu soklan gua...klau gua soh lu drive kete gua lu boleh...?? YA atau TIDAK..kihkihkih...

dee said...

gua tak brani bwk keta lu...keta baru,kan...klu WKU dulu...gua nak la..hehehehe...