Monday, September 6, 2010 | By: HIDAYAH HALIM

MODE: BADAN KAT OPIS...JIWE KAT KAMPONG...

Well...well..well...ni la yg terjadi pade saye (mode: sopan2 gitu)...sejak 2 menjak nak dekat raye nehhh....adehhh...tak sabo lak aih nak tunggu sok...bos tak nak ke kasik cuti ehsan...?? kihkihkih....ape2 pon bos...saye nak ucapkan terima kasih banyak2 atas duit raye yg telah dikirimkan terus ke dalam akaun CIMB saye...hehehe...saye amat hargai jase baik bos yg menjage kebajikan kami staf2 shahputra neh...tiap2 ari jugak saye doa shahputra sentiase dilimpahi rezeki supaye dapat kite share same2...hehehe...ape2 pon selamat ari raye...maap zahir batin... (macam la bos aku bace blog aku ni kannn...kikikiki)

Ermmm...di kesempatan ni jugak...saye nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN kepade yg mengenali saye...sesungguhnye saye tau saye ni insan yg sentiase melakukan dosa sama ada sengaje @ tak sengaje...nobody perfect kannn...

Pade yg balek kampong tuuu...saye harap u olls drive la elok2 yekkk...yg mane naek moto, sile gune laluan moto...jangan dok tunjuk hero bawak tgh2 jalan...bawak tepi2 sudeyyy...heheh...jgn jadikan Ramadhan ni adelah Ramadhan Terakhir kite...sob..sob..sob...tetibe plak sedihhh....ingat lah mak ayah, atok nenek, sedare mare, tunang, gepren @ boypren yg ngah tunggu kat kampong nuhhh....

Akhir kate dari saye...beraye beraye jugak....klau ade yg sudi nak kasik duit raye kat saye...sile kannnn....huhuhuhu... (jangan mimpi la ko dayahhhhhhh)

3 comments:

aien said...

selamat hari raya cikgu dayah...moga selamat semuanya hehe

dee said...

terima kasih byk2 pada bos shahputra...jasamu dikenang...

pada lu mek yah..gua minta maaf utk semuanya..terkasar bahasa, ternganjeng dgn sengajanya.. tertegur yg tak sepatutnya... tersibuk mende2 yg tak penting.. pendek kate,sgala yg mengguris hati lu la...slmt hari raya n maaf zahir batin..

GEODAIA said...

aien: selamat ari raya ye ibu farzana...ko pon same...balek kg tu tgk2 meter kat kete tuu..ntah2 laki ko pecot 160km/j...ko cubit2 sket...hehehe...

dee: gua pon same...selame dok bgurau sende ngan lu...tak penah pon la gua saket ati sampai makan dalam...mintak maap gak dari gua yg slalu nganjen lu gak...ok la tu kite saling nganjeng-menganjengi...kikikiki...