Thursday, September 9, 2010 | By: HIDAYAH HALIM

30 Ramadhan berlalu...tibanya 1 Syawal...

Cewahhhhh....title takmo kalah gituuuuu....pejam celik pejam celik jap jek rase kan kite da nak sambot Aidilfitri...walopon poser aku tak penoh tapi raye tetap di sambot ngan baju baruuu....tudung baruuuu...selipar baruuu....& sebagainye lahhhhhhh....Alhamdulillah aku pon da selamat smpai ke kg halaman...smoga Allah sentiase lindungi perjalanan aku & family walo ke mane pon kitorang pegi...

So...dengan rendah diri & hati yg ikhlas.....saye (tukar jap), NUR HIDAYAH ABDUL HALIM ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada smua...JUTAAN KEMAAFAN jugak dipohon kepada mereka....
  • Mak Abah
  • Adek-beradek
  • Encik Peluru (Bullet)
  • Atok, opah & tok
  • Pak sedare & mak sedare
  • Sepupu sepapat
  • Cikgu-cikgi / Lecturers
  • Sahabat-sahabat / Rakan sekerja / Member2 pesbuk
  • Students
  • Mereka yang mengenali diri ini
Klau ade yg terguris ngan saye sama ada secare sengaje atau tak sengaje...harap tak simpan dalam ati yekkk....saye mohon ampun dari ujung rambot sampai ujung kaki....jom kite sambot raye ngan hati yg tulus suci...tapi jangan dilupe mereka yg telah meninggalkan kita...

3 comments:

dee said...

salam aidilfitri dari gua n family...maaf atas sgala silap n salah yg kebanyakannya sengaja n yg tak sengaja...hehehe...
smga syawal kali ni lebih meriah dari yg lepas2...

GEODAIA said...

ko tu byk silap yg sengaje ko buat...heheheh...takde hal la beb... tak makan dalam punnnnnnnnnn... huhuhu...aku ni syawal bile2 pon dok meriah lagu tu ja la ponnnn....slagi sihat badan ni InsyaAllah aku sambut semeriah yg boleh tapi ala kadar je laaaa...hehehe...

echamrobben said...

selamat hari raye miss!!! :)