Friday, September 17, 2010 | By: HIDAYAH HALIM

Mende cam ni yg aku tak suke....

padiaaaa..??

gini citer dia....smalam aku, mak & abah gerak balek KL pas puas beraye kat kampong...mase kat hiway abah benti nak isik minyak kat hentian sebelah simpang pulai...time tu aku tidoq je kat blakang pasai badan tak bape sehat....mase abah ngah isi minyak aku ade la dengar budak pompuan dtg kat abah cam nak mintak derma untuk rumah anak2 yatim...

paling aku puji abah aku ni....tiap kali org datang nak mintak derma lagi2 plak budak2 kannn...dia tak kan kate TAK...mesti bagi jekkkk...budak tu datang kat abah tunjuk cd lagu2 p. ramlee yg dinyanyikan balek penyanyi cilik....rege dia 20 hengget....so duit tu nanti untuk kegunaan rumah anak yatim laaaa....so...dengan 20 hengget tu....aku assume cd tu mesti la ori se-ori ori nye la kannnnn....

pas isik minyak...abah pon start kete & cau dari situ....time tu aku bangun amek cd tu & nak pasang laaaaaaa....yg wat aku hanginnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn....cd tu tak leh pasang okehhhh...CD-ERROR....hei mmg kampit la kannnnnnn....abehhh...tak kan nak reverse gi balek stesen minyak tuuuu....

budak yg jual ni tak salah....coz pade aku budak tu mmg tak tau ape2....dia cuma digunekan untuk jual cd tuuu....org yg terbitkan cd tu la yg mmg cam @#$%&*^%?!!....terbitkan cd yg tak berkualiti...pastu jual rege standard original....tu pasal klau ade budak yg datang jual cd ke hape ke kat aku...aku takmo beli...aku kasik jek duit sket untuk budak tu lanje makan...dah...

pasai skang ni byk sangat kes tipu laaa....aku payah nak caye org yg datang dok mintak derma itu ini...tapi bukan la aku ni takde ati perot takmo kasik derma...aku tgk jugak laaaa keadaan org tuuu....tu pon dalam pade tak caye kekadang aku hulur gak...nak wat camne kannn....aku ni berhati lembut....hikhikhik...

0 comments: