Saturday, September 18, 2010 | By: HIDAYAH HALIM

diari syawal ke-8..ehee...

citer ari jumaat:

pas suboh aku tros cekau laptop...slalu tu pas solat aku tros sambong tido balek...tapi ari ni aku takmo coz nak gi servis kete pepagi...kang klau tido mau tlajak silap2 gi servis pon malas....aku sampai pusat servis tepat kol 8.30 pagi....sangap aku dok situ wehhh...kol 12 tghari baru aku dapat kunci kete aku dengan jayenye...huh...so dengan jayenye jugak melayang 200 henget 65 sen aku... pokai..pokai...huhuhu....

klau ikotkan pas servis nak bawak mak gi pasar....tapi memandangkan berjam-jam aku tpakse bermastautin kat situ...make tpakse la topek yg beli barang2 kat pasar...huhuhu...padan muke... lagipon barang2 tu nak masak untuk member2 dia gak yg nak datang beraye kat umah...

pas servis kete aku tros balek dok kat umah sampai la ke sudah ni haaaaaaa....tolong mak kat dapor keletung keletang masak & cuci pinggan mangkok...al maklum je laaaaaaa...anak pompuan tinggai sorang jeee....sorang lagi da tcampak kat penang tu haaaaa...kihkihkih...

so kesimpulannye...ari ni aku sambot syawal di rumah sahaje okehhh...

0 comments: