Thursday, August 5, 2010 | By: HIDAYAH HALIM

"perasaan"

hishhh...aku tak tau la nape "perasaan" yg satu neh tak bleh ubah...tiap2 ari "perasaan" ni aku rase maken kronik...aku da cube buang "perasaan" tu....tapi tak boleh gak...apsal...apsal...apsal...?? bile dipkir balek ape yg aku nak stakat neh alhamdulillah aku dapat...yg hampir dapat tu aku tak pasti....tak nak tlalu berharap....takot kecewa....heheheh...cume aku bdoa semoga dipermudahkan ape yg aku nak....

"perasaan" ni siket sebanyak mengaco pale hotak aku neh....tapi "perasaan" ni bukan la sampai tahap bleh wat aku jadik giler....hahahaha..."perasaan" ni susah nak diluahkan...cume org2 ttentu je boleh untuk aku bawak borak pasal mende neh....

hai "perasaan"....berubah lahhhhhhhhh....plingggggggggggggg....ermmmm....tak bleh jugakkk...

5 comments:

dee said...

adekah perasaan benci ini sbnrnya cinta????...(tu je lirik yg aku ingat)...

GEODAIA said...

ecececece...benci sebenarnya cinta...?? kat sape wehh..?? tak cite pon kat aku...hahahah

dee said...

masalahnya...aku susah nk benci org..hahahahah...so...tak cinta kat sape2 la...

aien said...

benci bilang benci lagi lagi lagi hehe lirik lagu buatn sendiri hehe

GEODAIA said...

dari ko buat lirik ko yg tak best tu...beh baek ko layan dangdut...

AKU BENCI...BENCI..PADA DIRIMU...AKU BOSAN...BOSAN...PADA DIRIMU...AKU SUDAH TIDAK PERCAYA PADAMU LAGIIIIIIII....

kihkihkih...