Monday, August 30, 2010 | By: HIDAYAH HALIM

Anak Merdeka...!!

Entry kali ni aku wat special for the only sister of mine...Nur Dalilah bt Abdul Halim a.k.a Dilla... Hepi 23rd Besdayyyy....!! Semoga panjang umo...murah rezeki & bahagia sentiase di samping husband & anak tersayang....

Ni bukan aku sorang jek yg wish...aku wakilkan jugak mak, abah & topek...semoga ko jadik mama terbaek untuk anak/anak-anak ko....semoga jadik isteri yg sentiase membahagiakan.... semoga ko improve seni masakan...jangan wat masak kicap ceroi...ekekekek....

Akhir kate dari aku...Selamat Ulangtahun...Selamat Menjalani Ibadah Puase...Selamat Hari Merdeka & Selamat Hari Raya Aidilfitri...heheheh...

4 comments:

dee said...

ko dh leh upload gambo la dlm blog ni...congratsss...hahahaha....

to puan dilla halim, slmt hari jadi + merdeka + hari raya....smga ceria n sengal slalu...hehehe..

HIDAYAH HALIM said...

hehehe...ni aku gune laptop ngan brokband abah aku...okeh plak upload gambo...klau gune aku nye tak tau la da bleh ke tak...kikikiki...

NORAIN RAMLI / MEM AIEN said...

aku nk spek mak die tuh hhmmm

HIDAYAH HALIM said...

aien: ko gi carik kat uptown melambak...kihkihkih...