Saturday, July 10, 2010 | By: HIDAYAH HALIM

Makan2 & Jalan2 Bersama Anom & Akim

2 Julai 2010 ari jumaat bebaru neh....member baek aku, anom turun kuantan nak jumpe boypren tsayang, akim...minah neh biasenye klau datang kuantan mmg lepak umah aku...tak yah susah2 nak gi check in hotel tuu...wat membazir duit jekkkk....anom ni la member aku dunia akhirat...tapi ni tak cukop korum lagi nehh...ade lagi sorang...shatrah name budak tuuu...tapi sebab da kawen kannnnn...so kene dok bawah ketiak laki dia je laaaaaaa...kihkihkihkih...


Yang paleng best bile anom cakap nak blanje aku ngan dee makan seafood kat kat tanjung lumpur....sambil2 tu celebrate besday aku yg da belated just few days....takpe la kannnn....heheh....tq very much ye makcekkkk....so dalam kol 8.30pm kitorang kuar for our dinner...weeeeeeeeeee...!!

Haaaaaaaa...ni la makanan kitorang....kitorang makan kat Ana Ikan Bakar...ni ade lagi yg tak sampai okehhhhh...giler byk makcek neh order...naseb la memasing mmg ngah lapa...so kitorang gune lah segala kepakaran yg ade utk setelkan makanan2 neh...heheheheh...

Mende wajib la kannnnnnnnnnnnnn....bile makan pon mesti nak amek gamboooooooo...giler camera....kihkihkih...yg tudung puteh tu la anom...yg gambo aku sorang tu pulak menunjukkan aku org pertame yg start melantak bile makanan smpai....cant wait okehhhhh....kebulor sangat da raseeeeeeee....

orait...next i introduce...this is akim boypren anom si budak senget....actually dorang dua2 neh senget...sesuai la kawan ngan aku....kehkehkehkeh...ermmm....rasenye da lame dorang neh bcintan cintun...ade la dkat 30 tahun kottt...hahahaha...wehhhh...cepat2 la kawennnn....(heleh aku neh...poyo jek cakap ke org ork...eheheh)


Tadaaaaaaaaaaaaaaaaa...ni la hasil terakhir dari kamiiiiiiiiiiiiii...blurppppppppp...!! tang kepale tu jek kitorang takmo makan....nanti benak....ekekek...



Pas pogrem makan2....kitorang gi jenjalan kat TC pulok....rasenye cam da lame aku tak datang lepak sini....gambo kat atas neh acting kitorang bile bgosip...ala2 mak bedah kepoci kannnn.... burokkkkk...biase la kannnnnn....bile skali jumpe tuuuuu...mcam2 cerita mak nak cite noxxxxxxxx....

Neh dee ngah dok aja anom wat mende tahhhh....sampai ade budak2 yg dok dekat ngan kitorang jeling2 tgk ape kejadah yg dorang neh wat...yg si akim wat muke tak puas atiii...kihkihkih...

Actually time neh kat TC neh ade bukak screen beso game Brazil vs Belanda....tapi pasai ramai sangat kitorang malas ar pulak nak join tgk....so kitorang carik je la port duduk sambil bergebang...agak2 mate da berair nak tidoq...kitorang pon berambos balek umahhh....

2 comments:

dee said...

mate da berair smbil bercerita tu ko sorg je makcik...kitorg steady jer....

HIDAYAH HALIM said...

heheheheh...ha ah kannn..aku neh jek spesis asal tgh malam kompem mate berair...hikhikhik