Sunday, July 11, 2010 | By: HIDAYAH HALIM

oh hooooo....hoooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....

erkk...apehal title aku cenggitu...?? senang cite tu adelah irama perot aku sejak 2 3 menjak nehhh....aku pon tak paham...2 3 ari neh, asal tengah malam jek aku lapo...tapi aku dok rase nak makan mende2 ringan jekkk...b4 this aku dok tahan pasai malas nak mampos kuar gi bli....

tapi malam tadi sementare nak tunggu game Uruguay vs Germany....aku rase cam da tak leh tahan sangat nak makan eskrem mcD....i'm desperate...i'm desperate okehhhhhhhhh....hikhikhik......so pe lagiiiii....aku tros menyampaikan hasrat aku kat dee....minah neh klau ajak gi memane walopon tgh malam dia mmg ON jekkk...takde hal punyerrrrr....alaaa... bukan aku bawak dia ke arah kemungkaran....hehehe..

pas jek dee cakap JOM....tros kitorang bsiap ala kadar...tak kan nak mekap bagai kannnnn....nk gi drive thru jek ponnnn....vrommmmmmmmmmmm....TC terusssssssssss...huhuhu....kununn nak makan eskrem jek..tapi bile da sampai kat sane rase nak bli naget la pulokkkkkk.....haishh.. napsu...napsu....so aku ngan dee bli mende yg same...eskrem mcflurry oreo + naget 6 ketoi...dpt jek bungkusan tros blah balek umahhhh.....vrommmmmmmmm (bajet kete pakai turbo kann...)
wah makcekkkkkkkkkkkk.....menikmati mcflurry sampai pejam2 mateeeeeee....makan sambil tido ke hape nehhhh....hahahahah....gambo2 neh kitorang amek mase benti kat traffic lite.....x de keje....u olls nyampah...?? ade we olls kesah...?? ekekeke....

3 comments:

aien said...

ah korang nih...ttp anggun walaupun tnpa mekap..eh eh nape komen aku nih cm nih..

GEODAIA said...

hahahahah...ko mesti teruje tgk keanggunan kitorang kannnn...sebab tak leh nak simpan tu yg ko luahkan jugak kannn..kan..kan... kahkahkahakah...

dee said...

biase la aien....dayah,kann.. kannn...kannnn..,kannnn...huahuahua..