Monday, July 19, 2010 | By: HIDAYAH HALIM

Kawen..?? Gulpss...

ermmm...aku sebenonye agak bosan ngan ptanyaan pasai kawen nehhh....klau ngan parents aku...dorang da paham sangat daaaa...klau dok push sangat tanye pasai kawen mmg kompem moncong la muke akuuuu..hehehehe...takpon aku wat bodow jekkkk....

hishhhh...pasai kawen neh aku tak suke nak elaborate panjang lebar....senang cite...BELOM SAMPAI MASE LAGI....aku belom lagi sampai tahap desperate nak ke arah tuuu...bukan maksudnye aku takmo kawen....aku nak pastikan baek aku & pihak lelaki da btol2 bsedia....planning tu da ade...cume aku tak suke nak tkocoh-kocoh....wat serabot jekkk...

disebabkan adek & cousins yg mude dari aku pon ramai da kawen....ramai yg dok sebok tanye & cakap itu ini....antaranyeeeeeeeeeeee....
  • yg ni bile pulak...?? da ade ke blom...?? (jokpan aku = tgk la sok lusa kawen laaa...)
  • atok aku plak penah sound - "hang dok blajaq tinggi2....nanti hang pi dapoq juga...ni klau org2 kg la kannnnn....dengaq blajaq tinggi2 pon depa takot nak masok minang...jangan kata nak masok minang...tgk pon depa takmau..." (jokpan aku = tak mau sudahhhhhhhhh)
  • adek da ade anak daaaa....akak jangan la lambat2....lawan adek tuu.... (jokpan aku = heheheheheheheheheheh...)
  • ntah2 nak soh mak abah carik kan takkkkk....?? (jokpan aku = tak yah la susah2 carikan....tak berminat...)
  • ko nih tak kawen sbb ko high-taste nehhhh..... (jokpan aku = pale hotak luuuu....i'm not that type of lady...)
  • jangan kawen lambat2....kang jadik andartu... (jokpan aku = hamboiiiiiiiiiiii...aku cili mulot tu kangg...hikhikhik)

huh...macam2 la org cakap....klau dilayan bleh bnanah tlinge aku nehhhhh....tapi ADE AKU KESAH...?? asalkan aku tau ape yg aku buat...b4 kawen aku ade mende yg aku MESTI DAPAT...ape mende...?? tak kuase aku nak explain....ehee...

6 comments:

~ Ija ~ said...

Dayah.. ko bile nk kawen? kang jadik andartu kang.. (hohohohooh.. jgn baling aku dgn pinggan atau mangkok)

GEODAIA said...

hahahah...aku baleng sebijik kueh da la kat ko tuuu...ko bleh pilih...nak kueh karipap ke...kueh keria kerrrr...kuetiaw kerr...

dee said...

kawen???ko ckp la...nk abiskan master dulu ke...huahuahuahua....

GEODAIA said...

master..?? master tu ape...?? apekah master...?? master itu apekah...?? itu apakah master...??

*dee giler...=p

pRinCEssFR0G said...

dayahhhhhhh bile kau nak kawinnnnnnnnnnn... :P jokpan???

GEODAIA said...

aku kawen ikot suke ati akuuuu... bebile jek aku suke...ingat nak wat bulan pose nanti...jempot la datang k...hahahaha