Wednesday, July 7, 2010 | By: HIDAYAH HALIM

28 Jun 2010 - 28 Jun 1984 = ??

28 Jun 2010 maken naek la umo aku....ramai yg wish macam2 kat aku....trima kaseh byk2...sesungguhnye aku amat hargai smua ucapan u ollsssss....aku anggap smua tu sebagai satu doa untuk aku & diharapkan termakbul...

Di kesempatan ni jugak....aku nak ucapkan makasey byk2 gak kat my beloved daling & fren, Bullet & Dee for the gifts....i'm lovin it....

Memandangkan time ni ari Isnin = ari bekeje....so aku ngan bullet kuar malam tu for a small celebration... ingatkan nak pi makan ala2 kendel lite dinner gituuuuuuuu....sekaliiiiiiiii....tempat tu tutup daaaaaaaaaa ari tuuuuuu....so takde la rezeki....well....aku ni bukan jenis kesah sangattt....asalkan perot aku berisi....asalkan aku kenyangggggggg....

Plan A tak jadik....then we moved to plan B....we went to EC Mall & gi makan steamboat kat restoran Johnny....klau makan kat sini biasenye kitorang amek set yg simple jekk...tu pon sampai sengkak perot...nak jalan pon tak larat noxxx....ehee...

Pas makan kitorang gi merayau-rayau dulu.....tempat peberet kitorang mane2 jek klau kitorang gi mesti kedai barang sukan....masok jek al-ikhsan tros aku tpandang satu beg adidas nehhh.... aku bkenan sangat pasai beg tu new arrival & berlambangkan logo adidas yg the latest...cantek & simple (bagi aku laaaaaaa)...belek punya belek...pastu daling aku bunyik "nak ke...?? klau nak amek je laaaaaaaa"....aku nak mmg la nakkkk..tapi maluuuuuuuuuuu....hahahahah....cam aram kannnn.....tapi da di offer kannnn....aku cekau gak arrrr....aku suke..aku suke...aku suke....

Gambo kat bawah ni pulak adiah dari Dee....yg tselit kat BABY MILO tu kad ucapan....tharu bile aku bace wish makcik nehhh.....tapi idok lew bleh reveal isi dia yekk....malussssss.....bukan ni jek yg dia bagi....baju yg aku pakai (gambo first) tu pon dia bagi gak....aritu dapat...aritu jugak aku tros pakai....hehehe...seb tak kuat sangat bau kedai.... =pErmmm...ape lagi ekkk....sempena kenaikan umo aku nehhh....aku cume bdoa semoga kebahagiaan yg aku miliki skang sama ada dengan keluarga, my darling & kawan2 bkekalan hingga akhir hayat & dari tahun ke tahun hidop aku lebih bermakna....panjang umo & dimurahkan rezeki....aminnnnnnn.....

4 comments:

dee said...

26 dh ek..smga lu sntiasa ceria & bhagia bersama org2 yg sntiasa menceriakan lu..dh makin matang dh skrg...hahahaha....weh...adiah paling besar tak citer ke??heheh..

lu jgn suke2 nk reveal gua nye kad ek...malusssss laaaaassss..

HIDAYAH HALIM said...

hahahah...hadiah paling besar gua da reveal..tapi gua takmo cite byk coz gua malusssssss...gua, lu & bullet je la yg tauuu...hehehe...

Ms.Masami said...

wakaka... dayah dah makin tua nih.. nway dayah, cepat2laa soh daling masuk meminang.. xyah minaglaaa.. kawin cepat2,, kuikui... ;)

HIDAYAH HALIM said...

dina: heheheh...biaq pi dlu laaa...nanti abg aku da btoi2 sedia nanti dia masok la meminang..aku bagi can dia kumpoi duit dulu nanti da kawen senang aku nak mintak itu ini...hahaha...