Wednesday, May 5, 2010 | By: HIDAYAH HALIM

sedang melepet...

mase aku hapdet entry neh...aku ngah melepet jek kat opis rase cam nak masok bawah meje dahhhh...ngantok...bosan...sme ade laaaaaaaa...tambah2 lak aku ngah proses mengganti pose...aku da takmo ganti last2 minit cam sebelom nehh...hehehehe...aku ngan dee da wat jadual ganti pose kitorang mesti 2 hari tiap2 minggu...elok gak wat pose sesame cam nehhh...klau tak liat sangat nak ganti nye kannnnnnnnnnnnnnnnnnn...

since da free nehhh...pale hotak aku dok memikir nak balek KL jekkkkkk...lambat lak rase nak tunggu ari jumaat...smalam aku, kak ina & dee pose...tapi memasing bbuke makan cincai2 jek kat umah...kol 8pm baru kuar gi makan...kitorang gi makan kat Padi...klau org yg dok kuantan tau la kot Padi ni kat ner...satu jalan nak ke Teluk Cempedak (dari jalan Semambu)...

maybe sebab da makan kat umah...kitorang bertiga tak abes makan smalam....tapi aku ronjang gak arrr pasai tak smpai ati nengok makanan tu tbuang byk sangat...dalam kesungguhan aku melantak tuuu...tetibe mamat waiter kat situ datang kat aku pegang sekeping kertas berlipat sambil cakap kat aku

"kalu buleh nok berkawe"

then dia tros bagi kertas tu kat aku....what can i do...?? aku tros je la amek kertas tu sambil cakap "terima kasih"....kak ina ngan dee memasing muke cam nak gelakkan aku...aku cube control macho je la kannnnnnn....

aku hamek je kertas tu...tapi nak telipon tu mintak maap byk2 laaaaaaaaaaaa....lepas ni tak de da la kot aku nak gi Padi tuuu....huhuhu...

nota kaki: mane2 gua pegi...gua alwez ingat cinta ati... =)

8 comments:

~ Ija ~ said...

tahniah!! ini menunjukkan anda masih mempunyai saham yg bernilai tinggi..

dee said...

mokcik..awat tak citer yg lu lupe lu pose ari tu???hahahaha...

nota kaki: terharu cinta ati lu...hahaha..

GEODAIA said...

ija: hahahahah...saham aku still maintain...ko ade...?? kahkahkah...

dee: pasai tu lu tolong ar citekan...gua malas nak cite... ekekeke...

GEODAIA said...

ja...tapi klau ko jalan sengsorang tak bawak anak ko kann...kompem ade org yg ngorat...ahakss...

~ Ija ~ said...

oit..oit..jgn pandang perot takde mata tau..(ape la peribahasa aku nih)..saham aku masih tinggi tau..simpan kat ASB nun tuh.. hohoohh..

dee said...

saham ko mmg tinggi jaa...stinggi diri ko...hehehehe...

aien said...

cite bab saham2 pulak kt sni...sume dh jdi invester ke hehehe...saham kaum2 ibu nih lain tau...lbih bernilai wakaka...
ala ija kalo ko nk kne ngurat ko p la memakan jgn dukung rayyan n x yh bwk bapaknye hehehe

~ Ija ~ said...

Dee: tinggi jugak saham aku ek kalo setinggi aku..(lagi tinggi kalo pakai heels 4 inch)..

aien: I bangga bawak rayyan kehulu-kehilir.. I kam Ma yg vouge.. hohohooho..saham I kat hasben I dah menjulang2 nih..sebab membuahkan hasil yg sgt memuaskan..hohohohoh