Saturday, May 8, 2010 | By: HIDAYAH HALIM

Mode: Coti...

Mase aku wat entry neh da ari sabtu jam 2.29am...nak kat kol 2 tadi baru sampai umahhh...so di kala mate masih lagi segar bugar nehh...saje la aku nak wat entry ape yg aku wat sepanjang ari jumaat smalam...ari jumaat pahang cuti hol...aku pon tak tau cuti hol tu cuti ape...org cuti...aku cuti je laaaaaaa....dee ari khamis da balek kampong da....pas keje tros cabotttt...aku pon biasenye pantang sket klau cuti, mmg laju jek aku da blah balek KL...tapi disebabkan abg coach aku nak balek skali pas game liga kuantan ari jumaat tuuu...kene la delay...

Program ari jumaat aku adelah seperti berikot:

bangun je tido...cam biase aku akan ngadap cermin senyum sketttt pastu sikat rambot...pastu...gi mandi..?? takkkkkkkkk....bukak tv duluuuuu...tgk ade tak cite besttttttt...tapi tak de ponnn yg menarik...so dengar radio je laaaaaaa...then, gi cuci muke...gi dapor tgk pe yg leh makan...ermmm... nak masak malas...makan jek coco crunch ngan susu...janji kenyangggg...

tghari pulak...mood masak tu tak datang2...aku gi kedai depan bli nasik ayam bawak balek umahhh...sambil2 makan tu ngadap pesbuk...sambil2 tu jugak tgk tv....3 in 1 okehhhh...eheee..

petang sket gi masok dapor nengok dalam fridge ade ayam...so...masak nasik...goreng ayam....makan ngan kicapppp...

pas maghrib...gi amek abg coach kat umah pastu dalam kol 8.15pm tros gerak balek KL...sampai jek KL dalam kol 11pm tros gi Kg. Baru....aku da janji nak lepaking & belanja member2 abg coach makan chicken chop...da puas pong pang pong pang borakkk...memasing pon da ngantok...so time to go back to home sweet home...dalam kol 1.5oam baru aku sampai umahhh...

ade je lagi mende nak cite nehhh...tapi malas ar pulakkkk...nak tido da la...sok nak bgn awai bawak mak aku gi mane ntah...aku pon tak tau...jumpe next entry ekk...tataaaaaaaa...

1 comments:

dee said...

citer pon malas ker??tak paham toll..