Tuesday, March 30, 2010 | By: HIDAYAH HALIM

Lihatlah doniaaaaaaaaaaaa...!! Mak dapat award noxxx...!!

BUAT 1 ENTRY TENTANG AWARD NIE

Wahhhhh..gilerzzz...beautiful blogger award tuuhhhh...!! auuwwww....tak silap aku neh award ke-2 kot aku dapat sepanjang aku dok blogging nehhhh...nak dapat byk2 award, sape la aku neh kannn...?? hanya blogger karat jekkk...eheheheh...

UCAP TQ & LETAK LINK PEMBERI AWARD

Dengan ini...saye hingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada kak zura si tokei kek (http://azurarahman.blogspot.com) yg telah mengurniakan award ini kepade saye...sesungguhnye saye amat menghargai award ini...sob..sob..sob... *terharu* =p

SENARAIKAN 10 BLOGGER SEBAGAI PENERIMA AWARD
1. Dee a.k.a Isah
2. Mimie Dak Tido Buas
3. Ija yg Haru Biru
4. Aine Si Renek
5. Ida Pale Masok Air
6. Kak Jula Juli Bintang 3
7. Cik Zu Penternak Virus
8. Cik Ja Prof Matematik
9. Cik Azwa
10. Kok Ma

BERITAHU SI PENERIMA AWARS
Okehhhh...

SENARAIKAN 7 PERKARA TENTANG DIRI ANDA
1. Takot nak mampos ngan lipas
2. Sense of humor
3. Anak sulong dari 3 beradik
4. Tak pernah terpikir nak jadik lecturer...tapi bile da almost 3 years mengajo neh...seronokk..!!
5. Suke nyanyi...nyanyi...nyanyi....
6. Aktif...main mende wajib dalam idop....klau tak rase cam tak lengkap idop nehh..ahakss...
7. Anak mak....ape2 sket mesti nak report kat mak..huhuhu...

4 comments:

dee said...

aku tambah ek 1 lagi perkara tentang diri ko..."bercita2 nk jadi artis"...hahahahaaa...

aien said...

beta dh ambik dh award nih okeh artis hehe...dee ko pn bukn nk jadi model ke slalu posing2 dpn cermin kui kui kui...

~ Ija ~ said...

nok.. mak dah amek okeh.. time kaseh yer sebab anugerahkan mak award nih nok.. mak sukeeee sgt nok..

GEODAIA said...

dee: aku tak penah bcite-cite nak jadik artis tauuu..dari aku dalam perot lagi aku mmg nak jadik lecturer...hahahahah... (statement dalam entry aku tu saje jek)

aien: yg nak jadik model tu koooooooo...dok depan cermin bersama farzana tomeyyy...ekekek...

ija: same2 nox...member2 mak kan mmg biutipul...eheheh..