Wednesday, January 20, 2010 | By: HIDAYAH HALIM

Pros & Cons aku dok spital neh..

PROS
  1. Aku tol2 rest ar kann...men pesbuk je keje aku...
  2. Maaaaaaaaaaaaakan jek keje aku kat sini...senang cite kat sini aku tak penah rase lapo arrr..spital da tentu2 kasik makan...org datang melawat aku pon bawak makan....nyum..nyum...
  3. Aku makan obat tak penah miss okehhh...almaklum je laaaaaaa...aku BUKAN TAKOT makan obat...tapi PAYOH NAK TELAN MENDE2 PAIT nehh...huhu
  4. Tiap2 ari (2 kali sehari)...aku kene wat fisio kat bahagian rahang aku nehhh...klau aku tak masok wad blom tentu aku rajen nak wat fisio even buat appointment...almaklum je la aku neh bekeje...
  5. Tiap2 ari aku mandi air panassss...bestttttttttt...bukan ar panas menggelegak...air suam arrr...klau kat umah jangan harap ar aku nak jerang air panas bagai kannnnnnnnnnn...
  6. Bile org datang melawat....tharu ar plakkk...heheheh...bukan pe wehhh...aku dok sini sunyi gilerrrr...tapi seb ar aku hangkot skali laptop & berukband aku neh...leh ar aku gelak2 gak even sorang2...

CONS

  1. Aku rase bosannnnnnnnnnnnnnnnnnnn....katil je la tmpat akuuuuu...uuwwaaa....
  2. Keje2 aku kat opis da tentu2 tgendale....pale hotak aku neh dok memikir gak students kesayangan yang aku tinggal wat sementare neh walopon aku tau dorang mmg enjoy giler aku takde ni kannnnnnnnnnn....
  3. Tido aku agak tganggu coz kekadang kol 3 pagi nurse datang nak check tekanan darah... lagi2 plak katil aku btol2 depan pintu...asal nak pejam mate ade jekkk org kuar masok... seb ar gak dalam bilik neh 2 org jekk...klau lebeh mau aku mintak kat doktor tido kat umah aku jekk...hikhikhik
  4. Disebabkan family aku kat KL...mak abah tak dapat datang jengok aku pasai abah aku sebok skang nehh...tak pe ar kann...bukan aku saket tak leh jalannnnn...klau skang neh org ajak aku gi men futsal pon aku leh jekkkkk...ahakss...

7 comments:

~ Ija ~ said...

rasain lo dudok kat sepital tuh.. mak aku dok pernah bermaustatin kt sepital sampai 2 bulan.. haaaaaaaaaa... pastu kau yg dok kat sepital mase bersalin 4 hari 3 mlm tuh pon da bosan nk mampos.. menggedik nk kuar..

~ Ija ~ said...

*aku

silap type lak.. ko tak beranak lg..

dee said...

makan ubat pon susah..badan je besar..
klu kat umah,mandi pon tak,kan..hahahaha..

HIDAYAH HALIM said...

ija: pas neh aku ingat nak bsokan ngan care paling lemah lembot skali...objektif aku adelah untuk meminimakan injured @ ke arah sifar injured...haru cam nehh... ingatkan injured biase2 jek...skali kene masok wad..

dee: obat tu yg susah nak masok dalam esofagus aku...hotak ko tak mandi...eheheh

~ Ija ~ said...

kalo da suke futsal tuh .. xde makne nyer sifar injured.. menari ballet pon bole injured.. ape kate lepas nih ko tuke hobi ko membaca kat library bersama Dee..

dee said...

ija: sejak bile plak aku suke membaca kat library??takde mase, tau..huhuhu...

ckp psl menari ballet...tu pon salah satu hobi dayah di masa lapang,tauuu...

HIDAYAH HALIM said...

ija: bahawasenye aku ingin maklumkan...aku mmg tak leh dok kat library...coz otometik mate aku nak lelap...dulu aku rajen masok library pasai ikot dak2 umah aku laaaaaa...klau takkkk.. harammmmmmmmmmm....ekekekek

dee: ko diam2 sudahhhhhhhhhhh... ehee