Thursday, January 21, 2010 | By: HIDAYAH HALIM

Terkezut makkkk...

Rutin harian aku sepanjang dok spital ini adelah wat fisio 2 kali sehari...pagi sekali...petang sekali...tadi selesai jek fisio sesi pagi aku tros masok bilik...masok2 jekk...skali ade sorang mamat neh ngah letak bunge atas meje kat katil aku...tkezut berok gak aku...sapakah...?? rupenye dia budak penganto bunge...aku ingat secret admirer aku ker....hahahahah bapak perasan aku nehhh....

Budak tu tanye..."awak Hidayah ker...??"....aku pon nganggok je lew...then dia cakap "ni ade bunge untuk awok"...aku pon membalas "okeyy...makaseh ekkk..."

Bile mamat tu da kuar...aku belek2 arrrr...rupenyeeeee...dari pihak kolej...eheeee....THANK YOU... THANK YOU...i like it...lawoooooooo...siap ade buah lagik...standard ar tuuuu....buah sangat sinonim untuk org saket...ahakss...




THANKS A LOT for DATIN SUZI...!!

4 comments:

aien said...

oow oowhh harus lah diri ku jeles komu dpt bunge..ish ish ish x baik jeles dng org sakit laaa...cis tuk diri ku

GEODAIA said...

ko nak ke aien...?? nanti aku pos daun kat ko ekk..takpon lalang... hahahah...

dee said...

pink + purple, cantekkkk,kannnn....

~ Ija ~ said...

apsal ko dpt munge.. munge tuh time saket nk wat aper???? hohoho.. aku pun jeles aien.. cis jugak utk diri aku..