Friday, January 1, 2010 | By: HIDAYAH HALIM

Celebrate mane??

Firstly...aku nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU kepade smua ar senang cite kannnn...smoge segale azam baru neh dapat dilaksanekan dengan baek...klau tak kesampaian postpone new year 2011...ehee..

Well..klau da name pon new year...soklan pertame yg akan menerobos masok tinge aku neh "KO CELEBRATE MANE??"...aku mmg dari skolah lagi tak suke nak celebrate2 gi KLCC ker...dataran kerrrrr...coz kompem jalan jem then KL neh klau ade pe2 celebration puak2 yg paling ramai skali da tentu2 geng2 PATI...korang tau tak PATI tu pe...tak tau sudahhhhhhhh....

Malam tadi aku ngan member2 skolah (dott...kucai beso...kucai kecik..capang, pali & hakam) juz dok lepak kat kedai mamak bandar baru ampang....klau ikotkan aku ajak member2 pompuan skali tapi dorang kene keje la plakkkkk...adushhh...si pali neh plak trn je KLIA dari Sabah tros kasik msg kat dott kate otw nak balek ampang...dia soh aku ngan dott gi amek dia kat LRT cempaka...bagos tol...semangattttt...

Da puas gelak tgonggeng sme bagaiiiiiiiiiiiiiiiiiii....kol 2am blah balek umahhh...sok memasing ade pogram len lakkk...aku sampai umah bleh lak tak leh tido gare2 minom nescafe la nehhh... smentare nak tunggu ngantok tuuu...layan blog jap & borak tepon ngan mamat peluru yg ngah celebrate kat langkawi...mentang2 la langkawi ngan umah dia sekangkang kere jek...hikss...

4 comments:

dee said...

selamat tahun baru...

aku tau azam pertama ko smpena tahun baru ni..hehehehe..

GEODAIA said...

heh..ko tak yah nak memandai...aku tak de azam tahun nehh...ekekek

Mimieku said...

tahniah

GEODAIA said...

ko neh pehal mimie...tanpe sebab musabab yang munasarawak ko nak wish tahniah kat aku...??

ko tak saba nak tunggu ucapan tahniah dari aku ehhhhhhhh...saba laaaaaaaaaaaa...sampai mase nanti aku akan sampaikan skali dengan "penampar elektrik"...muahahahah...