Friday, January 1, 2010 | By: HIDAYAH HALIM

31 Disember 2009

JPJ Setapak - KLCC - Low Yatt

Ari neh aku kene bangun pepagi bute gi teman adek aku Topek gi 3 tempat yang disenaraikan di atas...saje ngengade nak soh aku ikot skali...sebagai kakak yang sangat sayang akan adeknyeee... aku layan jek adek bongsu aku yg da besar badak nehhh...kang nangeh payah lak nak pujok... agagagaga...

First gi JPJ pasai lesen dia da penoh...nak renew...buang "P"...so pas neh da takde da urop "P" tu nyemak kat cermin depan kete abah aku...bukan men menggelitat ko eh da cabot "P"....bagos...aku pon sukeeeeeee...

Then gi KLCC lak...gi maxis centre coz nak convert line to prepaid...aku dok dalam KLCC tu beh kurang 1 jam lebeh skettttttttttttttttttttt jek...skali parking kene bayo 5 hengget sengahhh...huh...mahal nak mampossssss....da tu duit kecik yg aku ade tol2 ade 5 hengget (duit sengget2)....paling aku nyampah bile salah satu duit, mesin tu tak leh telan...asek muntahkan je balekkkk....selepas membace bismillah dengan penuh kusyuk dan tawadduk...dan2 leh plak mesin tu telan duit aku tu dengan jayenyeeeeeeee....then baru aku tsedar...ape2 yg kite wat mesti "dimulakan dengan bismillahhhhhh...disudahi dengan alhamdulillahhhhh..." (nyanyikan sket ehhh)

Last skalik gi Low Yatt...pepagi bute pas solat Suboh, Topek tros check result exam dia...skali dia dapat result yang agak bagos ar kannnn....tak yah ar aku kasik tau bape pointer dia...nanti org kate riak lakk...riak tu kan bdose...kehkehkehkeh...lagipon tu result dia..bukan result aku... disebabkan result tu...mak soh aku bawak dia gi bli henset baruuuuuuu....lagik skali menggelitat ar dia kannnn...

Da setel sme tuh tros balek umahhh....layan tenet...cam biase kol 4 grak gi MINDEF amek mak...

5 comments:

aien said...

ucapkan hoorey pade driver yg x yah pikul 'P' lagi yek

GEODAIA said...

hahahah...hoye..hoye...dari tampal "P" tu...beh baek letak sticker MU ker kannnnnnnn.... ahakss...

dee said...

MU - loserrrrr.....

GEODAIA said...

LFC tooooooooooooooooo...

Mimieku said...

tak baik bergaduh...sume team sampah..hahaha..kecuali MU