Wednesday, December 30, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Hepi Besday Abahhh...!!

28 Disember 2009...genaplah umo abah 53 tahun...klau ikotkan lagi 2 tahun jek lagi nak pencen...tapi abah aku neh tlebih rajen untok mendidik anak bangse sampai la umo 58 tahun... go go caiyok bahhh...bokojo la sekueknyoooooo...

So..aku satu family gi ar celebrate kat Tanjung Harapan, Klang...makan seafood...sedappppp...tak cukop jilat jari (tangan okehhh)...jilat pinggan sampai bersih tak yah cuci dahhh...ahahaha..
Kepade abah ku yang cool....anakmu ingin mengucapkan SELAMAT HARI LAHIR...semoge dipanjangkan umo & murah rezeki...klau rezeki tu terlebih leh la share...sharing is caring.... heheheh...what can i say...i luv u so much...
Kesimpulannyeee...sebenanye aku tak reti nak wat ayat bunge2 untuk abah aku nehhh.... huhuhuhu...abah is the best...!!

7 comments:

dee said...

slmat hari lahir pakcik...smga tabah menghadapi mek yah ni...

HIDAYAH HALIM said...

hehehh...nanti ko wish gak besday kat mak ko ehhh...dengan ucapan... smoga tahun 2010 mendapat menantu baru...ekekek

dee said...

ooo..aku phm maksudnya..lupe plak nk wish kat abah ko...

kpda pakcik halim dan makcik tun,..smoga tahun 2010 mendapat menantu baru..hahahahaa...

HIDAYAH HALIM said...

woiiii..mane leh tiru ucapan akuuu...!! tak de..tak de...

dee said...

mane ade aku tiru...mmg aku nk ckp mende tu pon td...tapi ko cepat sgt komen..heheheh...

Mimieku said...

tahniah

HIDAYAH HALIM said...

bongok...