Tuesday, December 29, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Reunion Ex-skul...SK & SMK Taman Tasik Ampang

Kismes baru2 nehh...aku ngan member2 skolah dulu wat reunion kat Restoran Nelayan, Tasek Titiwangsa...mule2 ingat tak ramai yg akan involve...on actual day ramai gak yg datang...sronok gilerrr dapat jumpe ngan doranggg...

Bile da jumpe tu...sgale cite zman skolah dulu ar jadik topic utame kannnn...cite pasai larik skolah laaa...gado laaaa...sampai la pasai makanan paling best kat kantin dulu...ade yg sampai2 jek carik scandal dulu walopon da kawen...heheheh...ade yg carik pengawas paling kerek time skolah dulu...haishh...macam2 laaa...


dari kiri: dott...aira...aku....
dott adelah antare organizer selaku pengutip utang...


aku tak leh tol klau dok ngan si pali (baju belang) nehh...gilo meroyan...tak pasai2 ngan aku terjangkit...yg mamat pinkie (fit) tu aku tak paham nape pakai baju melayu...but credit to him coz sangat rajen melayan tetamu....


okeh2....neh gambo ala2 sopan gituuuu....

dari kiri: hajar...aku...azila

geng2 jejake...
geng2 jejaki...ahakss...

haruslah amek gambo reramai kannnnn...neh pon ade yang tak masok coz maleh nak brebot agaknyeeee...ingat cam zman skolah nak men tolak2 cam kat kantin...ekekeke...

Majlis neh abeh beh kurang kol 10.30 pm...tapi masing2 maleh nak balek umah coz tak puas berpoye-poye...so...ade yang gi bukit bintang...tapi aku ngan beberape yg len lepak bandar baru ampang sudahhhh...minom2 kat Hafiz Corner...byk lagik mende nak story....pot pet pot pet pot pet...bla..bla..bla..bla...kol 1am sme cau balek umahhh...tidooooooooooooo....

5 comments:

dee said...

gambo aksi gediks ko takde ke re??hehehe...

GEODAIA said...

hahahah..tak de la nyet...saje takmo letak...

dee said...

letak la...aksi gediks ko tu yg paling cun utk foto terbaik 2009 ni tau..hehehe..

GEODAIA said...

pale lutot koooo...hahahah

fivesall said...

hahaha..
jangan pernah menyanjung cinta...bila tak mengerti maknanya cinta....
cmne nak kenal???haha