Friday, January 8, 2010 | By: HIDAYAH HALIM

Azam baru??

Tiap kali nak masok tahun baru, ramai la yg dok wat azam....bagos sebenanye bile ade azam neh...azam neh dianggap macam goal of life....tapi aku neh tiap2 tahun jugak la bapak payah nak berazam...azam yang standard aku dgr "nak jadik lebih baek"...klau ikotkan aku la kan...klau nak jadik lebih baek tak yah tunggu nak masok tahun baru...bile2 pon blehhh...

Klau nak dipikirkan keinginan aku neh mmg banyakkkk....tapi aku tak kuase nak nak berazam tahun neh mesti wat neh...tahun depan mesti dapatkan itu...tahun lagi satu nak hape jadah lagik laaaa...ape2 pon bio la mengikot peredaran maseeeeeee....yang penting dari tahun ke tahun aku nak idop aku neh ade peningkatan & lebih bermakne...ececece....

Aku neh klau berazam poyo2 jekkk...kunun berazam nye nak itu...tapi yang dapat nye laen... last2 azam tu bekubor je lew...tak pon postpone jek tahun depan @ 2 3 tahun akan datang pulok...hihihihihih...

5 comments:

dee said...

maknanya skrg ape dia???atau ngn kate lain..ape yg aku dpt simpulkan dr hujah ko ni ialah...(kita sambung kat umah la ek)..

aku tak penah dgr org ckp "nak jadik lebih truk"..cuma kekadang terjadi truk sndri..ish..ish..

GEODAIA said...

ish..ish..ish..sape la yg terok tu kann...ahakss..

~ Ija ~ said...

azam baru aku.. takmo ade baby taon ni, taon depan n taon lg satu.. pastu azam aku utk 3 taon akan dtg.. bagi adik kat Rayyan.. hohoho

dee said...

ija poyooooo...

~ Ija ~ said...

mane ade poyo.. ko la poyo..

dee poyo.. dee poyo .. dee poyo..