Thursday, December 10, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Da nak masok tahun ke-3....

Ahaaaaaaaaaaa....!! da nak masok tahun 2010 sudahhhhhhhhhh...cepat tol mase blalu ehhh...tahun depan merupekan tahun ke-3 aku ngan dee keje kat Shahputra...so dengan segale hormatnye aku nak ucapkan syukran...syukrann...!! kepade al-fadil ustaz asmadi a.k.a sifu yg byk memberi dorongan kepade kitorang untuk menjadi sorang lecturer...byk sungguh nasihat yg diberikan ketike di awal pembabitan we all dalam industri nehhh...(ntah pa pe industri bagaiiii)... Almaklum je laaaaaaaa...budak mentah lagi kan time tuuuuuu...klau ikotkan byk tol jase ustaz dari zaman aku blajo lagiii...macam2....ehee...

Mase mule2 mengaja dlu...aku tersangat la bosan okehhhh...pasai aku tak de mende nak wat petang2... dari zaman blajo lagi...tiap2 petang klau tak melompat kat padang tak sahhh...bile ngaja sboleh-boleh aku nak gak carik ruang supaye aku leh maen2...then aku try tanye en. mazlan klau2 ade futsal kerrrrrrr...time tu laaaa...aku dibawak jumpe ngan sorang mamat nehh.. name dia Bullet...aku dengar jek name tuuu...heee...peliknyeeeee.....then...tak kan ar da jumpe stakat mate bertentang mate je kannnnnn....ekekekek....aku amek nombo tepon dia...dia amek nombo tepon aku....so since that day aku bkejesame ngan diaaaaa...ape yg pentinggggg kejeeeeeesame....!! okehh..cukop...tak leh story lebeh2...agagagaga...

Bile aku dok sorang2 bermuhasabah diri la konon kannnnn....aku sebenanye bertuah bile diterima bekeje kat sini...abeh2 jek study aku tak amek mase bbulan-bulan tanam anggur kat umah...dalam sminggu jek tak silap aku....dalam sminggu tu pn aku rase cam ong gile tade arah tuju...berbekalkan duit yg aku mintak kat abah aku....(keje aku mmg memperabeh duit abah aku)...aku menunggang moto kriss aku sengsorang pegi je mane aku sukeee....ampang point kerrr...KLCC kerrr...Bukit Bintang kerrr... klau malas sangattt...aku lepak kat cc jekkk....men tenet...sambil2 tu cari kejeee...hukhukhuk... sedis tak..sedis tak...?? huahuahuahua...

Pade aku...merantau nye aku ke siniiiiiiiiiiiiii...adelah rezeki yg tidak terhingge nilainyeeeeeee...!! klau nak disebut satu-satu....huiiisshhh...bersiri-siri entry aku neh kangggg....pengalaman?? tak yah cakap arrr....manis adeee...pait adeeeee...tapi byk yg manis dari pait...yg pait2 tu sme aku da ludah masok dalam longkang tros ke saluran indah water....eeeyyyaakkk...

Hurrmmmm...idea mencurah-curah nehhh..tapi tangan aku lenguh ar naipppp jekkk...lagipon aku tak suke wat entry panjang bjele-jele nehhh....dah ar ekkk....nak layan cite Cinta Balqis kat tibi 3 nehhh...cau cin cauuuuu...

7 comments:

~ Ija ~ said...

walawei.. lame jugak ko keja situ ek... cukop arr 3 taon.. resign jer laa... ahahhha.. tak membina langsung..

HIDAYAH HALIM said...

tak membine ko kateeeeeee...weh.. at least aku keje dari dok ngangkang kat umah...?? muahahah... duet pon dapat...

dee said...

di sini bermulaa...hehehehe...
kisah kau dan aku...pun tahuuuu....hahahaha...

HIDAYAH HALIM said...

harharhar...ko neh pehal dee... nok kene blasahh...?? (-_0)

dee said...

eleh..stakat kena belasah ngn ko tu...mmg dh slalu kena pon...dh jadi cam makanan aku hari2..hahahaha..

Mimieku said...

tahniah lah dah 3 tahun..baru sikit tuh..tunggu ko dh pencen nnt baru best buat entry..klu 3 thn takda feel lah babe

hahahaha

HIDAYAH HALIM said...

walopon baru 3 thn beb..macam2 da aku dapat kat sini...heheheh... beh bek aku wat entry tiap 3 thn pasai keje aku neh...kang tunggu pencen takot manyak mende aku lupe...ye laaa..da tua kannn... mude2 neh pon kekadang aku "ternyanyok"...ahakss..