Wednesday, December 23, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Cepat la 3.30...

Nape...?? biase la akuuuu...3.30 adelah nombo keramat bagi aku lagi2 ari neh aku nak balik KL... tepat 3.30pm gua nak cau cin cauuuu...memandu dengan penuh kegirangan melalak sorang2 dalam kete mendendang dondangkan lagu2 yang berkumandang di radio...pergghhhhh...ayat cam taik...ahahahaha...pedulik hape akuu.... =p

Aku amek cuti time2 neh....first pasai nak perabeh cuti aku la kannnn...pastu bnyk nooo kenduri kawennnn...member2 nak kawennn...sedare mare kat kg lagi nak kawennn...memandangkan skang neh musim ujan kannnn....aku rase tak yah ar aku nak gi kenduri pakai high heel bagai kannnnnnn....pakai slipa je lagi baguihhhh...senang sket aku nak bgerak...heheheh...

Ermmm...dalam pale hotak aku neh da tbayang-bayang da pogram aku spanjang cuti nehhh...yang pastiiiiiiiiiiiiiiiii....

24 Disember 2009 - bangun awai nak gi DBKL ade hal nak settle pastu tros gi saloon...bestnyeee org urut2 kepaleeeeeeeeee...potong sket ujung2 rambot aku yg tak bape nak sehat nehhh...

25 Disember 2009 - reunion dak2 sekolah aku kat restoran nelayan, tasek titiwangsa...aku sangat la teruje nak jumpe dorang....miz them all so much....

26 Disember 2009 - gi Melaka kenduri member...mak da pesan aku kene sampai KL petang... coz sampai jek umah nak tros gerak balik Taiping pulakkkk...adushhh...kompem aku tdoq jek dalam kete....abah drive ye bahhh...eheee...

27 Disember 2009 -gi kenduri kat mane ntah...ade bape kenduri pon aku tak sure...yang pasti kat Taiping...then kene balik Selama pulak...pastu tros balik KL....ari senin mak kene keje...dapat aku rasekan kepenatan yang tidak terhinggeeeeeeeeeeee....takpe...minumlah tongkat aliiiii....kekekekek....

28 Disember 2009 - nak gi mane ehhh....?? ahah...karok besh gak nehhh...ade tempat baruuu.... luaran nmpak besttt...dalam tak tau ar kannnn....

Untuk hari2 seterusnyaaaaaaaaaaaaaa...what should i do...??

8 comments:

dee said...

ko masuk tadi 8.35...so..balik pon 3.35..tok sah nak berangannn,ok... bwk keta elok2...jgn nk memecut aje kejenyerrrr...

byk nooo kenduri kawennn....member2 n sedare mara...ko sndri bile plak nk kawin??hahahaha...

HIDAYAH HALIM said...

elehhh...5 minit jekkkk...kecoh.. aku fobia dowh nak pecot ujan2 nehhh...tbayang-bayang xcident kat karak dulu...eheee...

yg ko sebok kenduri aku pesal...ko ar kenduri dulu...tapi aku sarankan toksah wat bulan 12... tengkujuh...ahakss..

dee said...

aku bukan sibuk...aku mewakili org2 yg sibuk nak tau...yelah...klu borak2 je...mst diorg tnye psl ko n kawin...abis camno??huhuhu..

lagi 1...yg ko pon sibuk tak bagi aku wat bulan 12 nape??ske ati aku la..nk buat bulan ape pon...bulan mengambang ke...bulan sabit ke...gerhana bulan ke...

HIDAYAH HALIM said...

tgk la bebile aku rase rajen nak kawen..aku kawen arrr...hahaha...

ye la..ye la...ikot ko ar nak wat bulan bape pon..asal jangan buat bulan ramadhan dahhhhhhhh... hahahah...

Aku...kan Abangg said...

chuppp!!cuma nak nasihat sikit kat korang berdua...jangan buat kenduri masa korang datang bulan dah ler!!!mau tersekat kerongkong laki korang!!!

HIDAYAH HALIM said...

muahahahahah...kene plan tol2 la nehhh...adehh...

dee said...

sungguh berguna nasihat itu...hahahaha...

Mimieku said...

apa plan hari nih?