Wednesday, December 23, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Buat Sahabatku...

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh...

Kehadapan sahabatku dee yang skang tgh keje...(kesiannnn)...ketike ko bace coretan yang aku wat spesel untuk ko neh...berkemungkinan aku sedang dalam kesesakan jalanraya untuk menuju ke DBKL bersama adek aku Topek...almaklum je la kannnn aku ngah coti...harap ko byk2 bsabar menunggu turn coti ko plak...

Tujuan aku mencoret (bukan mencarot) entry neh adelah untuk memastikan ko jage diri ko elok2 sepanjang ketiadaan aku...sile pastikan rumah berkunci dengan ketat memandangkan di kawasan rumah kite skang kedengaran ade pencurik yang banyak cilakak sedang giat bertugas dengan jayenye...klau aku dapat pencurik tu...tau ar kat mane dia kene penerajang....!! Pastikan kete ko letak dalam kawasan umah...jangan letak dalam umah...

Owh ya...jika tidak ujan....boleh la kirenye ko panggil uncle kanesan untuk datang memotong lalang dan menebang pokok balak yang tumbuh depan umah kite tu ye...aku rasekan umah kite tak ubah seperti utan simpan taman negare...aku sangat risau sekirenye gajah, harimau, singe, tenuk, babi hutan dan seangkatan dengannye berase selese untuk tinggal bersame kite.... owh tidakkkk...

Rasenye...cukop la dahulu stakat ini coretan dari aku yang sangat mengambil berat tentang diri ko...smoge ko tabah bekeje dengan penuh keikhlasan dan ketakwaan....balik coti nanti jangan lupe untuk mempersiapkan diri menghadapi latihan futsal dengan semangat juang yang tinggi... (walopon ko tak tinggi mane pon)....jangan cobe2 untuk bermalas-malasan...kang aku rembat ko ngan bola kang....ahah...


Ikhlas dari,
Sahabat ko yang ngah coti...

12 comments:

Ieda said...

hahhahahah....musti deesah tgh sedih sbb ko ngh cuti......xper2...biar dia berdiri di kaki sendiri plak....hehhehehe

dee said...

waalaikumussalam w.b.t...
wahai sahabatku yg sengal..tima kasih la atas nasihat..peringatan dan carutan..oopss..coretan..bukan carutan..heeheee...

ade aku kesah ko coti??aku pon coti gak la next week...smga cuti ko dipenuhi ngn mende2 berfaedah, sbb slalunya..ko ske wat mende tak berfaedah..hehehe...

dee said...

ida: aku sedih dayah cuti sbb aku takde kawan nk cari pasal + gaduh + nganjennnn...heehehehe..

dayah: oit makcik...aku still tak puas ati lagi..ko hengatttt...ko tinggi sgt ker??

GEODAIA said...

ida: makcik neh takde hal dok sorang beb...coz dia sorang yang sangat berani dengan lipas...naseb ar sepanjang dia coti baru neh aku dok sengsorang tak jumpe lipas... klau tak aku gi check in hotel... hahahah...

dee: ko gi ar cari pasal ngan brader sbelah umah tuuu.. huahuahua...wehh..aku balek ni ade keje aku kene wat..cam ko gak arr.. asal balik kg jadik babysitter...aku cam tu gak..

Ieda said...

dee:terimala hakikat ko mmg xcukup tggi...

dyah:ingt psn deesah tu...bt keje yg berpekdah skit...jg dzakwan tu salah satu keje pekdah la.....hehehhehe

GEODAIA said...

ieda: ko ngan dee same jek tinggi...heheheh...aku okeh jek jage si dzakwan tu...tp dia suke menjerit...klau da menjerit tu nanti aku yang menggelabah...heheh..

dee said...

ko pon same je...suke sgt menjerit...especially..dlm keta...giler...

GEODAIA said...

aku kan malikaaaaaaa... hahahahah...

dee said...

seme ko nak jadi..,kan... malika..chika..hamid gurkha..

GEODAIA said...

hahahahah...kojjaq ko ehhh...

Mimieku said...

cerita apa nih beb??leh aku masok campur tak..sambil mkn nasik campor

dee said...

makan je keje ko mimie...