Sunday, November 29, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Lembu oh lembu...

Petang raye aji baru neh...aku, mak, abah, atok & opah btolak balik loqstaq coz sok nye nak wat kenduri akikah dzakwan...sampai jek sane...ade sekor lembu yg ditambat depan umah...dorang kate name lembu tu JOHN...name tak leh blah..cam omputeh...

Time tu aku nengok lembu tu ke hulu ke hilir...cam orang nak ke tali gantong la kannn...da tau sok ko nak mati mesti la ko gelisah kannn...same la cam lembu tu...mesti dalam pale hotak lembu tu dok pasang strategi cam ne nak lepaskan diri...ahaksss...

Keesokan harinyee...bangun awai2 gi mandi...time orang nak sembelih lembu tu...ramai ar kat dpan umah nak nengok saat2 kematian lembu tuuu...aku...?? mmg tak mo nengok...coz aku nak makan daging lembu tu ngan jayanyeee...klau aku nengok kompem aku nangehhh...tak mo aku... kang kempunan lak makan daging tuuu...

Time menyembelih tu...adek aku dila pon gi nengok skali sambil dokong dzakwan...dila neh same ar ngan aku...touching cepat sangatttttttt....heh...meleleh ayaq mata tgk John time tu...abehh..?? langsung ar tak leh makan....

0 comments: