Monday, November 30, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Heeeee..geli geleman akuuuuuu....

Sejak aku da berpesbuk skang neh...aku da tak layan frenster...tak besshhh...pesbuk lagik beshh..jarang sangat aku jengah frenster...tapi bile aku jengah...aku gi ar nengok kat WHO'S VIEWED ME?..ye la ne la tau ade member2 yg mmg da lame tak jumpe kannn...

Tapi yg melambak view aku pompuan2 yg ntah dari mane ntah...pakai seksi2 abes tunjuk mende2 tak sepatotnye tuuu...aku neh da la pompuan...apsal pompuan2 neh view aku...?? ape dorang hengat aku neh lesbo kerrrr...?? heeeeeeeeeeeeeeee...geli dowhhhhh...buwek..buwek...

5 comments:

NORAIN RAMLI / MEM AIEN said...

ye ke pmpuan tuh entah2 luarn jek wakakak...ish ish ish

HIDAYAH HALIM said...

ha ah kann..ntah2 cocok di sini.. cocok di situ...cocok di sinun... skaliiiiiiiiiiiii ade tooottt daaaaaa....ahahahahah..

dee said...

ade ape weh??huhuhu...

HIDAYAH HALIM said...

elehhh...wat2 tak pahammm...bak kate kawan ko kannn..kite da 25 ke atassssssssss bla bla bla bla...

Mimieku said...

amboi nyahhhh!!! tak kuasa i tau