Sunday, November 15, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Kamilahhhhhhhhhhh...TRIOOOOO ANGGUNNNNN..!!

Anggun kerrr?? hahahah..ade aku kesahh...tugas kitorang cume melalak jek atas pentas tu...cam ne name tu leh dapat tu aku tak tau...heheheh...yang pasti kami memang gile glamer dari dulu lagi...hikhikhik...video neh diambik mase rehearsal untuk program melahirkan pejuang bangsa...video mase actual day tak bape cantek...

Apabile disoh nyanyi untuk pogram neh oleh Kak Cik...aku ngan sportingnye bersetuju...tapi... aku nak atas pentas tu bukan aku solo...aku nak ade org len...so mereke lah yg aku tarik...yg tengah adelah Kak Suzana MS & yg tepi tu plak Kak Zila...lagu Lemak Manis neh adelah sangat sesuai untuk pogram neh...first time aku dgr lagu neh yg dipilih oleh kak suzana...i luv it very much...sedappp...kat blakang ktorang tu ade orang men gitar sebenarnye...iaitu Bani...agak tselit di belakang coz dia malu2 kucen...eheee...

8 comments:

dee said...

anggun la tu...lepas ni leh la wat show kat mane2 ek..huhuhu..

HIDAYAH HALIM said...

hakhakhak...tapi show kat funfair aku tak mo...ngee...

dee said...

byk bunyi plak...kat funfair taknak la..itu taknak la..kat kndri kawin mimie bleh tak??hahahahaa...

HIDAYAH HALIM said...

haaaaaaa..kenduri kawen mimie den nak..nanti den akan nyanyi lagu peberet beliau...bosanova & gadis & bunga...eheee

Mimieku said...

anggun lah dayah....nak otograp....

ko nyanyi bosanova mse kawen aku nnt,beratur lak peminat kang..

apa kata ko musabaqah je time aku kawen nnt..lebih afdal

Mimieku said...

aik dee..ko dh jd PA dayah?bape dayah byr?nak gak aku try

Mimieku said...

bila aku hayati video neh..pesal tarian ko tak ngancam..buat lah shuffle ke,dangdut ke..bru ngetopp

HIDAYAH HALIM said...

aku time2 tetentu jek musabaqah..

dee neh bagos...dia ikhlas jadik PA aku...dia cakap klau mampu bayar..bayar...klau tak mampu... tak yah bayar...bukan cam kooo... nak duit jekkk...ehee

tarian tu kire mengancam ar tu di usia skang nehh...ko nak soh aku menggile cam dulu kerrr..?? hishh.. tobatttttt...